با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان پروژه مهم سالن چند منظوره ورزشی قرقری شهرستان هیرمند، در حوزه سیستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش صبح امروز (شنبه ۴ مهرماه ۹۸) پروژه مهم سالن چند منظوره ورزشی قرقری شهرستان هیرمند در شمال استان سیستان و بلوچستان با حضور (جمشید تقی زاده) معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان گفت: این پروژه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و فضا‌های ورزشی شهرستان هیرمند در مساحتی با زیربنای ۱۴۴۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۵۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در سال ۹۲ شروع شده که امروز بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح سالن چند منظوره ورزشی در شهرستان هیرمند

او افزود: با افتتاح سالن چند منظوره ورزشی قرقری شهرستان هیرمند، جمعیت چشمگیری بالغ بر ۱۳۵۰ نفر در قالب ۳۳۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد که در نوع خود بی نظیر است.

او ادامه داد:به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، علی الخصوص وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه و پیشرفته زیرساخت‌های ورزش استان سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی در این استان پهناور و مرزی رشد چشمگیری داشته است؛ که این حجم از افتتاح پروژه‌ها بی سابقه است.

۱۵ طرح و پروژه مختلف حوزه ورزش و جوانان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سراسر استان سیستان و بلوچستان با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولین عالیرتبه استانی افتتاح و بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام /ع 

معاون وزیر ورزش و جوانان در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار