حجت‌الاسلام تدینی بابیان اینکه امروز وقف نسخه شفابخش جامعه است، گفت: امروز باید نیاز روز در اهداف و نیات واقفان استان مدنظر قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در نشست همایش یاوران وقف ضمن بیان اینکه وقف احسان بی‌منت و نسخه شفابخش جامعه امروز است، گفت : می‌بایست نبات و اهداف واقفان استان به سمت نیاز‌های روز جامعه سوق داده شود.

او بابیان اینکه بخش قابل‌توجهی از نیاز‌های جامعه و اجتماع در حوزه‌های مختلف دارو و درمان و آموزشی و ... توسط وقف پوشش داده می‌شود، افزود: واقفان در زمان ایجاد موقوفات جدید می‌بایست نیاز‌های روز جامعه را در نظر داشته باشند.

مدیرکل اوقاف استان سمنان بابیان اینکه واقفان می‌بایست با توجه به نیاز و اولویت‌های روز جامعه نسبت به وقف اموال خود اقدام کنند، ابراز کرد: یکی از مسائل مهم در وقف این است که بتوانیم فرزندانمان را از کودکی با این اقدام خیرخواهانه آشناسازیم تا نسلی واقف را در آینده ایران اسلامی شاهد باشیم.

تدینی همچنین گفت: رابطان وقف همچنین نقش ویژه‌ای در تبیین و مشاوره درباره نیات وقف با توجه به نیاز روز شامل بیکاری، خشکسالی، مسائل درمانی، بهداشتی، فرهنگی، قرآنی و ... دارند.

انتهای پیام/ح

خیران استان سمنان نیاز روز جامعه را در وقف اموال خود لحاظ کنند

برچسب ها: اوقاف ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.