معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران استان باید با رفع مشکلات زیرساختی همراه باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری امروز شنبه ۴ آبان ماه ۹۸ در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: آماده نبودن زیرساخت‌ها در برخی شهرک‌های صنعتی استان موجب کم شدن رغبت سرمایه‌گذاری در این استان شده است و برای حمایت از سرمایه‌گذاران باید مشکلات زیرساختی رفع شود.

او افزود:کمبود آب شرب و صنعتی در بخش صنعت این استان به معضل بزرگی تبدیل شده است که اگر برطرف نشود موجب بحران در این بخش تولیدی خواهد شد.

نصیری، با اشاره به اینکه ۳ لیتر آب در ثانیه به یک هزار هکتار از شهرک صنعتی سفید دشت بروجن تخصیص یافته است ادامه داد: این منطقه صنعتی با وجود فراهم شدن زیرساخت برق، با سرمایه‌گذاری افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال شرایط لازم برای استقبال از سرمایه‌گذاران را دارد و تنها باید مشکل کم‌آبی آن برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری از آبرسانی سیار در تابستان امسال به شهرک‌های صنعتی شهرکرد، سامان یک و دو، سفیددشت و فرادنبه خبر داد و گفت: برخی از واحد‌های صنعتی در نواحی و شهرک‌های یادشده بدلیل کمبود آب شرب نیمه فعال شده است.

انتهای پیام/خ

برگزاری نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار