سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد از آماده باش کلیه دستگاه های امدادی و خدمات رسان جهت بروز حوادث احتمالی و بر اثر تداوم بارش ها خبر داد.

جواد صادقلو، سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: پیرو اخطاریه اداره کل هواشناسی البرز مبنی بر رویت آخرین نقشه های پیش بینی آب و هوا که حاکی از فعالیت متناوب موج جدیدی از بارش ها تا روز دوشنبه است، کلیه دستگاه های امدادی و خدمات رسان در شهرستان نظرآباد در آماده باش کامل قرار دارند.

او افزود: حجم قابل توجهی از سیل و آب های سطحی شهرستان های همجوار همچون ساوجبلاغ و آبیک بنا به موقعیت قرارگیری و وضعیت جغرافیایی نظرآباد، به آن سرازیر می شود که این مهم افزون بر هوشیاری و آماده باش هرچه بیشتر نیروهای خدمات رسان، تدوین طرحی جامع توسط شهرداری نظرآباد به منظور ساماندهی و هدایت صحیح آب های جاری در معابر سطح شهر را نیز می طلبد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد در ادامه گفت: طی بازدید های انجام شده از مناطق مختلف سطح شهرستان، دستورهای لازم به مسئولین مربوطه به منظور تلاش حداکثری برای پیشگیری از سیلاب های احتمالی صادر شد.

او افزود: خوشبختانه درحال حاضر تردد در کلیه معابر سطح شهرستان روان است و شهرداری نظرآباد باید در اسرع وقت پس از انجام مطالعات مربوطه طرح مورد نظر خود را ارائه دهد که قطعا ما نیز در تسهیل و تسریع عملیاتی نمودن طرح نامبرده و تامین بودجه آن همراه شهرداری خواهیم بود.

صادقلو در پایان گفت: از کلیه مردم شریف شهرستان نظرآباد نیز خواستارم با رعایت نکات ایمنی از جمله سرعت مطمئن در رانندگی، دست نزدن به سیم های برق خیس شده بر اثر باران، خودداری از پارک نمودن خودروها کنار دیوارهای قدیمی و بلند و... در پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، یاری رسان نیروهای امدادی باشند تا این بارش ها را بدون مشکل سپری نموده و این نعمت الهی صرفا موجب شکوفایی طبیعت و برطرف شدن کمبودهای آب شود.

انتهای پیام/د.خ

رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از آسیب ها می کاهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.