سیروس پورموسوی گفت: قصد داشتیم بازیکنانمان را در یک بازی تدارکاتی و پرفشار محک بزنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پور موسوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان پس از بازی تیمش برابر استقلال تهران اظهار داشت: از کادرفنی و بازیکنان استقلال که پذیرفتند با ما بازی تدارکاتی برگزار کنند، تشکر می‌کنم.   با توجه به این که ۱۰ روز دیگر باید در نخستین دیدارمان در مسابقات مقدماتی آسیا حاضر شویم، قصد داشتیم بازیکنانمان را در یک بازی پرفشار محک بزنیم و کار‌های تاکتیکی مدنظرمان را در حین بازی اجرا کنیم. به اهدافی که در این بازی داشتیم رسیدیم فقط باید برخی نقاط ضعفمان که در این بازی هم مشهود بود را هم برطرف کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شویم.


بیشتر بخوانید: شکست استقلال مقابل تیم ملی فوتبال ایران


پورموسوی در واکنش به این که شانس موفقیت تیم ملی جوانان برای موفقیت در مسابقات پیش رو تا چه اندازه است عنوان کرد: مطمئنا نقاط ضعفی داریم، اما در کنار آن‌ها نقاط قوت ما هم به چشم می‌آمد. اما چیزی که برای ما مهم  است و از روز اول هدف اصلی ما بوده، رسیدن به جام جهانی است. اگر بخواهیم فقط از مرحله اول صعود کنیم مطمئنا در ادامه کار به مشکل می‌خوریم؛ بنابراین تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به جام جهانی صعود کنیم.  

سرمربی تیم ملی جوانان افزود: تا اینجای کار امکانات خوبی در اختیار داشتیم اما اگر از این مرحله صعود کنیم، به یک برنامه ریزی دقیق‌تر و حمایت بیشتر نیاز داریم تا حضوری قدرتمند در جام جهانی داشته باشیم.  

انتهای پیام/ 

اظهارات پورموسوی پس از دیدار با استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار