رئیس باشگاه برشا، برای فروش ستاره ۱۹ ساله این باشگاه رقم سرسام آوری تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ماسیمو سلینو رئیس باشگاه برشای ایتالیا، برای فروش ساندرو تونالی مبلغی معادل ۳۰۰ میلیون یورو را تعیین کرد.

این بازیکن ۱۹ ساله که در خط میانی بازی می‌کند مورد علاقه باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا مانند منچستریونایتد، منچسترسیتی، اتلتیکو مادرید و همه باشگاه‌های بزرگ ایتالیا قرار داد.

بازار نقل و انتقال هر ساله رشد می‌کند. پس از انتقال نیمار به پاری سن ژرمن با مبلغ ۲۲۰ میلیون یورو ارزش بازیکنان سیر صعودی به خود گرفته است، بنابراین باشگاه‌ها برای خرید بازیکنان جدید ملزم به پرداخت هزینه‌های بیشتری هستند.

ماسیمو سلینو، صاحب برشا، برای فروش ساندرو تونالی مبلغی که رکورد جهانی خواهد بود، تعیین کرده است. طبق گفته‌های سلوینو، این جوان ۳۰۰ میلیون یورو ارزش دارد، که این رقم حدود ۸۰ میلیون یورو بیشتر از مبلغی است که پاری سن ژرمن برای نیمار پرداخت کرد.

مالک برشا در این خصوص گفت: همه باشگاه‌های بزرگ ایتالیا و در خارج از کشور مانند اتلتیکو مادرید، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی خواهان ساندرو هستند، اما از نظر من، او بهتر است یک بازیکن کلیدی برای برشا باقی بماند.

سلینو افزود: نماینده او و والدینش از ارزش ۵۰ میلیون یورویی او با من صحبت می‌کنند. من جواب دادم که ساندرو برای من ۳۰۰ میلیون یورو ارزش دارد، این به این معنی است که نمی‌خواهم او را بفروشم. من یک رویا دارم. اگر ساندرو بپذیرد، من حاضر هستم برای تمدید قراردادش فداکاری مالی بزرگی بکنم. تصمیم با اوست. او می‌تواند در اینجا بماند و از فوتبال خود لذت ببرد یا به یک باشگاه بزرگ برود و خطر نیمکت نشینی را بپذیرد.

او در پایان خاطر نشان کرد: استعداد تونالی در سراسر اروپا شناخته شده است. منچستر یونایتد، منچسترسیتی، یوونتوس، اینتر میلان، پاری سن ژرمن و چلسی همه در ماه‌های اخیر با این پدیده ایتالیایی‌ها ارتباط داشته اند. تونالی به تازگی اولین بازی ملی خود را برای ایتالیا انجام داد و به عنوان هافبک بزرگ بعدی ایتالیا، با شباهت‌هایی به آندره آ پیرلو و جنارو گتوزو از او یاد می‌شود.


بیشتر بخوانید: اینتر ۴ - ساسولو ۳/پیروزی دشوار شاگردان کونته در دیداری پرگل


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار