سرهنگ حاجتی:

ایران به اعتبار نام شهدا زنده است/اجرای بیش از ۴۸ هزار برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تشریح برنام‌های هفته بسیج دانش آموزی در استان گفت: ایران به نام شهدا زنده است و زنده خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در اهواز برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی را تشریح کرد.

او افزود: خدا را شاکریم که اسطوره‌های و قهرمان‌هایی همچون شهید بهنام محمدی، شهید خداداد توکل و شهید حسین فهمیده را داریم تا بتوانیم به ایران و ایرانی بودن خود افتخار کنیم.

سرهنگ حاجتی تصریح کرد: ایران به نام شهدا زنده است و همیشه زنده خواهد ماند.

فعالیت ۳ هزار و ۷۰۰ پایگاه مقاومت بسیج دانش آموزی

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: در هر مدرسه مقاطع راهنمایی و دبیرستان و همچنین در دبستان‌ها به نام امیدان، در مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ واحد دانش آموزی و پایگاه بسیج دانش آموزی با سبقه علمی، فرهنگی، تحقیقاتی و پژوهشی فعالیت می‌کنند.

او بیان کرد: سمت و سوی پایگاه‌های بسیج دانش آموزی علمی است و زیر نظر ۵۸ واحد حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خواهران و برادران در سطح استان براساس سیاست‌هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود، اداره می‌شوند.

آغاز اردو‌های راهیان نور از کنار مزار مطهر شهید بهنام محمدی

سرهنگ عبدالرضا حاجتی گفت: در هفته بسیج دانش آموزی امسال، راهیان نور دانش آموزی استان خوزستان حرکت خود را از کنار مزار مطهر شهید بهنام محمدی در مسجدسلیمان آغاز می‌کنند.

او زمان آغاز اردو‌های راهیان نور خوزستان را ۱۸ آبان ماه با ظرفیت ۳۰ هزار نفر عنوان و اظهار کرد: در هر دوره ۵۰۰ تا ۵۵۰ نفر در اهواز اسکان خواهند یافت و برنامه شبانه و بازدید از محل یادمان‌ها در استان در دستور کار قرار دارد.

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در خوزستان با شعار "کار، تلاش و کوشش"

سرهنگ حاجتی طرح شهید بهنام محمدی را یکی از طرح‌هایی عنوان کرد که قرار است براساس ابلاغیه از سوی سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان، در ۲۷۲ واحد بسیج اجرا گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در تشریح این طرح بیان داشت: دانش آموز ازطریق این طرح با مسجد محله ارتباط برقرار می‌کند و با شعار "کار، تلاش و کوشش" فعالیت خواهند کرد.

او تصریح کرد: دانش آموزان در طرح شهید بهنام محمدی با سختی و مسائل مختلف بر پایه آموزشی-علمی آشنا می‌شوند.

برگزاری بیش از ۴۸ هزار برنامه در هفته بسیج دانش آموزی

سرهنگ حاجتی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی از ۷ آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ آبان ماه ادامه دارد، گفت: در این هفته، ۸ برنامه در استان اجرا می‌شود و ۷۵۴ برنامه در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی برگزار می‌گردد که در مجموع ۴۸ هزار و ۸۶۲ برنامه در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان خوزستان اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: سه شنبه، ۷ آبان ماه برنامه هیئت‌های مذهبی اجرا می‌گردد و چهارشنبه ۸ آبان ماه زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شاهد رضوان نواخته می‌شود.

به گفته سرهنگ عبدالرضا حاجتی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه اهواز و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، کوهپیمایی، دوومیدانی با عنوان روز شجاعت و همچنین حضور دانش آموزان در مزار شهدای بهشت آباد اهواز و زیارت قبور و ادای احترام به معلمان و دانش آموزان شهید از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی به شمار می‌روند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اذعان داشت: در روز جمعه و پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز، یکی از دانش آموزان بسیجی به قرائت بیانیه با تفکرات دانش آموزی و بسیجی خودشان خواهد پرداخت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.