شرکت الکترونیک آرتز با انتشار پستی در صفحه توییتر خود به طور غیر مستقیم به گیمرهایش خبر بازگشت به فروشگاه Steam را داد.

احتمال بازگشت شرکت EA به فروشگاه Steamبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت الکترونیک آرتز یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین شرکت‌‌های سازنده بازی‌های کامپیوتری است که هر ساله با عرضه نسخه جدید از بازی شبیه‌ساز فوتبال خود یعنی FIFA سود بسیار بالایی را بدست می‌آورد. این شرکت در تمام سبک‌های بازی‌های رایانه‌ای عنوان با کیفیت و پرفروشی را عرضه کرده توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بین گیمرها بدست آورد. این شرکت چند سالی است عناوین خود را از فروشگاه Steam خارج کرده است و گیمرهایی که قصد خرید نسخه دیجیتالی بازی مورد علاقه خود را دارند باید به وب سایت این شرکت مراجعه کرده و از فروشگاه اختصاصی این شرکت یا فروشگاه Origin بازی مورد علاقه خود را تهیه کنند.

به تازگی شرکت EA در صفحه توییتر خود عکسی منتشر کرده است که هیچ توضیحی درباره آن نداده است؛ این عکس یک لیوان داغ را نشان می‌دهد که لوگو شرکت الکترونیک آرتز روی آن هک شده و از آن بخار بیرون می‌آید. ظاهرا شرکت الکترنیک آرتز قصد دارد به این صورت به گیمرهای خود اعلام کند که خبری داغ و مهم در راه است.

احتمال بازگشت شرکت EA به فروشگاه Steam

هرچند فعلا شرکت مذکور هیچ حرفی درباره توییت خود نزده است و مشخص نیست از این توییت چه منظوری دارد اما عده‌ای بر این باورند از آنجایی که ابتدای هفته جاری شایعاتی درباره بازگشت شرکت الکترونیک آرتز به فروشگاه استیم زده شده بود؛ شرکت الکترونیک آرتز نیز قصد دارد به صورت غیر مستقیم این خبر را تایید کند.


بیشتر بخوانید: ضرر مالی شرکت یوبیسافت در فروش بازی The Division 2


همچنین در صورت بازگشت EA به فروشگاه Steam، بازی‌های این شرکت از فروشگاه Origin خارج نخواهند شد و عرضه عناوین جدید شرکت الکترونیک آرتز در هر دو فروشگاه مذکور انجام خواهند شد و گیمرها می‌توانند از هر دو فروشگاه اعلام شده ابزی‌های خود را خریداری کنند. با این حال شرکت الکترونیک آرتز فعلا هیچ کدام از این اخبار را تایید نکرده است و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت در روزهای آینده بود.

انتهای پیام/

استیم میزبان الکترونیک آرتز خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار