رئیس سازمان شیلات و امور ابزیان استان اصفهان گفت:حدود ۶۰ درصد از غرفه های محصولات شیلات در چهارمین نمایشگاه بین المللی شیلات کشور مربوط به استان اصفهان است.

محمدرضا عباسی رئیس سازمان شیلات و امور ابزیان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی شیلات ایران با همکاری و سرمایه گذاری سازمان شیلات استان اصفهان در کشور برای ۴مین بار در تهران برگزار شد.

او افزود:در این نمایشگاه غرفه‌های مختلفی در حوزه ابزیان و شیلات کشور مانند غرفه خوراک ابزیان، تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه پرورش انواع ماهیان، غرفه سیستم‌های هوادهی به ابزیان، غرفه تولید خاویار و تولید جلبک وجود دارد.

رئیس سازمان شیلات و امور ابزیان استان اصفهان تاکید کرد:همچنین از استخر‌های پیشرفته تولید داخل در صنایع ابزیان و سیستم‌های افزایش بهره وری آب استخر پرورش انواع ماهیان نیز در این نمایشگاه رونمایی شد.

عباسی ادامه داد: حدود ۶۰ درصد غرفه محصولات شیلات کشور در این نمایشگاه از استان اصفهان است.

او گفت: در این نمایشگاه سفیران کشور‌هایی همچون چین، روسیه، اندونزی و تاجیکستان حضور دارند.

رئیس سازمان شیلات و امور ابزیان استان اصفهان در خصوص صادرات انواع ماهیان زینتی استان اصفهان اضافه کرد: استان اصفهان ماهیان خاویاری، غزل الا و تزئیتی را به کشور‌های مانند عراق، ارمنستان، تاجیکستان، روسیه، امارات و فرانسه نیز صادر می‌کند.

او یادآور شد: تولید ماهیان خاویاری از تولیدات استراژیکی استان اصفهان به شمار می‌رود و در تلاشیم تا تولید ماهیان خاویاری در استات اصفهان را طی ماه‌های اینده افزایش دهیم.

عباسی گفت: این نمایشگاه تا ۱۰ ابان ماه دایر می‌باشد و علاقه‌مندان به این نمایشگاع می‌توانند به محل برپایی این نمایشگاه یعنی تهران، خیابان سئول مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ی
 

تولید ماهیان خاویاری از تولیدات  استراژیک استان اصفهان

برچسب ها: شیلات ، ماهیان زینتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.