مدافع تیم گل گهر سیرجان گفت: از نظر امکانات سخت افزاری شرایط باشگاه گل گهر واقعا ایده آل است.

مهرداد عبدی بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در خصوص مصدومیت اخیری که باعث دوری چند هفتگی اش از مستطیل سبز شد، عنوان کرد: بعد از بازی اول تیممان مقابل نساجی مصدومیت کوچکی برایم به وجود آمد که چند هفته از مسابقات دور بودم. اما با تمریناتی که در پیش دارم خود را به شرایط ایده‌آل بازی برمی گردام.


بیشتر بخوانید: بازیکنان اروپایی گل گهر زیر ذره بین جلالی/ اخراج خارجی‌ها صحت ندارد


بازیکن تیم گل گهر سیرجان درباره درگیری اخیرش با بهنام برزای در حاشیه تمرینی تیم بیان کرد: هیچ درگیری با برزای نداشتم و تنها یک بحث کوچک بود که حل و تمام شد.

عبدی همچنین در مورد نتایج ضعیف تیم گل گهر در لیگ برتر عنوان کرد: تیم ما از لیگ دسته اول کشور به لیگ برتر آمده است، بنابراین حدود ۷۰ یا ۸۰ درصد بازیکنان تغییر کردند، اما باشگاه از نظر سخت افزاری و امکاناتی واقعاً شرایط ایده آلی دارد و امیدواریم بتوانیم به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنیم.

او در پایان گفت: تیم‌های شهرخودرو سپاهان هم جزو مدعی‌های کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آیند و واقعا در لیگ برتر هیچ بازی آسانی نداریم. ما در همه بازی‌ها نیاز به امتیاز داریم و از اصلا پیش بازنده خود را تلقی نمی‌کنیم.


بیشتر بخوانید: قرارداد برزای در صورت بی انضباطی یک طرفه فسخ خواهد شد/ جلالی نظر خود را در مورد بازیکنان خارجی اعلام کرد


انتهای پیام/

اظهارات عبدی در خصوص شرایط باشگاه گل گهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار