مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از خودکفایی ۹۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان در طرح‌های اشتغالزایی جوامع شهری و روستایی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، سلم ابادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: بسیاری از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی دارای مسکن نامناسب و اجاره نشین هستند و احداث مسکن شهری و روستایی، احداث حمام و سرویس بهداشتی، تعمیرات داخلی منازل و حصار شکنی از فعالیت‌های عمرانی کمیته امداد است.

او افزود: ۸۳۸ واحد مسکن شهری روستایی مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی تعمیر، تکمیل و بازسازی شده که برای این تعداد از آغاز امسال یک میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان هزینه شده است.

سلم آبادی بیان کرد: در هفت ماهه امسال یک هزار ۴۵۰ فرصت اشتغال برای جامعه هدف فراهم شد و ۱۰ هزار و ۱۲۵ نظارت از طرح‌های اشتغال انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: در این مدت ۹۱ خانوار تحت حمایت از نظر طرح‌های اشتغالزایی خودکفا شده‌اند و طرح‌های اشتغالزایی برای جوامع شهری و روستایی اجرا شده است.

او عنوان کرد: در این مدت ۲۶۰ تخته فرش دستباف توسط ۳ هزار و ۱۰۰ بافنده در خراسان جنوبی بافته شد که ارزش ریالی این فرش‌ها ۱۱ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی افزود: این تعداد فرش در دو هزار کارگاه توسط جامعه هدف بافته شده است.

انتهای پیام / ط ا

بازسازی ۸۳۸ واحد مسکن شهری روستایی مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.