مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: طی بازرسی های انجام شده از شهربازی های سطح شهر آبادان تجهیزات غیراستاندارد یک شهربازی پُلمب شد.

رضا دهدشتی زاده مدیرکل استاندارد استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: ارائه و عرضه خدمات مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری در بازار است و این اداره کل همکاری لازم با واحدهای تولیدی، خدماتی و شهر بازی را در اولویت های کاری خود قرار داده است و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط کیفی و استانداردها با واحدهای متخلف برخورد قانونی را صورت خواهد داد.

او با اعلام این مطلب گفت: طی بازرسی های انجام شده از شهربازی های سطح شهر آبادان تجهیزات غیراستاندارد یک شهربازی پُلمب و مراتب جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع گردید.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان در ادامه افزود: پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی و بازرسی مجدد انجام شده مشاهده شد مسئول واحد علیرغم عدم همکاری بصورت خودسرانه اقدام به فَک غیرقانونی پُلمب این اداره کل نموده است، لذا با گزارش این موضوع به قاضی پرونده، دادگاه این متخلف را به ۷۴ ضربه شلاق (با حق تجدیدنظر خواهی و رعایت شرایط وضوابط قانونی تعین شده درحکم صادره) محکوم نمود.

او در انتها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تجهیزات بازی فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ د

تجهیزات غیراستاندارد یک شهربازی

برچسب ها: پلمب ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.