رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از زخمی شدن چوپان ۵۵ ساله بر اثر حمله خرس خبر داد.

خرس سیاه چوپان نیکشهری را مجروح کردمحمودرضا ناصح رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در ساعت ۱۳:۳۸ دقیقه امروز ۶ آبان ماه ۹۸ خبر حادثه حمله خرس به چوپانی در روستای رونگ از منطقه نکهچ شهرستان نیکشهر به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیکشهر اعلام شد.

او افزود: در این حادثه چوپان ۵۵ ساله بر اثر حمله خرس از ناحیه شکم دچار آسیب شد که توسط تیم اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان محمد رسول (ص) نیکشهر منتقل شد.

لازم به یادآوری است روستای رونگ در کیلومتر ۲۷ محور نیکشهر به قصرقند واقع شده است.

خرس سیاه بلوچی که در گویش مردم بلوچستان با نام‌های «مم» و «حرس» شناخته شده یکی از شاخص‌ترین گونه‌های حیاط وحش در جنوب استان است.

خرس سیاه از گونه‌های زیبا و نادریست که در این منطقه از ایران زندگی می‌کند و جثه متوسط در بین گونه‌های دیگر خرس‌ها و طول بدن این جانور با توجه به شرایط محیطی و نوع تغذیه‌ای که انجام می‌دهد متغیر بوده و از ۱۳۰ تا ۱۸۰ سانتی متر است.

انتهای پیام/ع

 چوپان نیکشهری مجروح شد

برچسب ها: اورژانس ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار