رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی به عملیات ادعایی این کشور علیه سرکرده گروه تروریستی داعش اشاره کرد و از مردم خواست به خاطر عملکرد دولتش شاد باشند!

ترامپ: بغدادی قاتل داعشی را کشتیم، شاد باشید!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در توئیتی به تمجید از عملکرد  دولت خود به ویژه در قضیه به هلاکت رساندن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، پرداخت.

او در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: اس اند پی بالاترین رکورد را ثبت کرده است. این پیروزی بزرگی برای اشتغال، صندوق مستمری بگیران ۴۰۱-K و رک بگویم برای همه است. کشور ما در حال انجام کار بزرگی است. حتی بغدادی قاتل داعشی را که مدت‌ها بدنبالش بوده‌اند، کشتیم. ما با پتانسیلی صعودی قوی‌تر از همیشه هستیم. شاد باشید!


بیشتر بخوانید: داستان دروغین جدید ترامپ این بار با محوریت ابوبکر البغدادی


دیروز ترامپ در نشست خبری در کاخ سفید مرگ سرکرده اصلی تروریست‌های داعش را تایید کرد. او با بیان اینکه شب گذشته آمریکا فرمانده بزرگترین شبکه تروریستی جهان را کشت، اعلام کرد که شخصا بر اجرای بخش‌هایی از این عملیات نظارت داشته است. (بیشتر بخوانید)

این در حالی است که روسیه در واکنش به سخنان ترامپ درباره عملیات کشتن بغدادی اعلام کرد اطلاعات درباره عملیات آمریکا ضد و نقیض است و همین مسئله سوالات و تردید‌هایی را در مورد درستی و به ویژه موفقیت آن بر می‌انگیزد. (بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
هنوز كه به جز حرف چيزي نديديم كه ثابت كنه واقعا كشتنش
آخرین اخبار