مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تاکنون ۲۸ زمین چمن مصنوعی در استان ایلام احداث شده و تعدادی دیگر نیز در حال احداث می‌باشند.

تاکنون ۲۸ زمین چمن مصنوعی در ایلام احداث شده است

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , گفت: استان ایلام دارای ۲۸ زمین چمن مصنوعی احداث شده می‌باشد که تا پایان امسال نیز ۱۷ زمین چمن دیگر به تعداد آن‌ها افزوده می‌گردد.

او ادامه داد: سعی داریم بیشتر زمین‌های چمن مصنوعی احداث شده، در مناطق دور افتاده‌ای باشند که از امکانات رفاهی و ورزش مناسبی برخوردار نیستند.

علی شائی بیان کرد: از ۱۷ زمین چمن در حال احداث در استان ایلام، ۶ زمین چمن مصنوعی مربوط به شهرستان دهلران می‌باشد که زمین چمن مصنوعی احداث شده در روستای میمه این شهرستان با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال احداث می‌باشد.

او مطرح کرد: هم اکنون ۴ زمین چمن مصنوعی در شهرستان دره شهر، یک زمین چمن در شهرستان آبدانان، یک عدد در شهرستان سیروان، یک زمین چمن در شهرستان ایوان، یک عدد در شهرستان مهران و ۳ زمین چمن مصنوعی نیز در شهرستان چرداول در حال احداث می‌باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: زمین‌های چمن در حال احداث تا کنون پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته اند، اما هنوز هیچ یک به مرحله افتتاح نرسیده اند.

انتهای پیام/ ن

۱۷ زمین چمن مصنوعی در حال احداث در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.