تجهیزات اتاق عمل بیمارستان فراهان آماده نصب

تجهیزات اتاق عمل بیمارستان فراهان خریداری و منتقل شده و آماده نصب است.

تجهیزات اتاق عمل بیمارستان فراهان آماده نصبجمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه نشست با مسئولان و نماینده فراهان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،; با اشاره به خریداری و انتقال تجهیزات اتاق عمل بیمارستان فراهان گفت: فقط به خاطر اینکه تسویه حساب کامل نشده این تجهیزات هنوز به مرحله نصب نرسیده است.

جمالیان افزود: امیدواریم با پیگیری هایی که از سوی وزارتخانه خواهیم کرد و تامین بودجه شده به مرحله نصب و راه اندازی برسد و با تامین نیروی تخصصی جراحی ، ما شاهد این باشیم که بتوانیم جراحی های مورد نیازی که در این شهرستان وجود دارد در همین بیمارستان انجام شود.

اوبا قدردانی از پیگیری های مستمر نماینده مردم تفرش ، آشتیان و فراهان در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه گفت: پیگیری هایی از سوی نماینده مردم در مجلس مبنی بر راه اندازی اتاق عمل بیمارستان شهرستان فراهان بود که خداروشکر تجهیزاتی که مربوط به اتاق عمل بوده از جمله چیلر و اتوكلاو خریداری و به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه در مورد آشتیان مسائل متفاوتی مطرح و بررسی شد گفت: یک پایگاه اورژانسی توسط خیر محترم در روستای تاج آباد تکمیل شده که در مورد خودروی آمبولانس و تجهیز کردن این پایگاه قول مساعد را دادیم که امیدواریم با پیگیری های انجام شده و حمایت های نماینده محترم ، نیروی این پایگاه را تامین کنیم و بزودی شاهد راه اندازی و استفاده مردم باشیم.

او ادامه داد: در شهرستان تفرش مشکلاتی در بحث تامین نیروهای تخصصی و تجهیزات بیمارستانی وجود داشت که قسمتی از آن ها را با پیگیری های انجام شده تامین خواهیم کرد.

کمبود نیروهای متخصص و مباحث زیرساختی و تجهیزاتی در فراهان ,تفرش و آشتیان

حسینی نماینده مردم شهرستان های تفرش ، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم هدف از تشکیل نشست را بررسی و راهکارهای بهتر شدن ارتقاء بهداشت و درمان در سه شهرستان ، فراهان ,تفرش و آشتیان و تقاضاهای این مردم و کمبودهای حوزه مربوطه دانست و گفت: یکی از تقاضاهای مردمی کمبود نیروهای متخصص و مباحث زیرساختی و تجهیزاتی بود که توسط مدیران شبکه بهداشت و درمان فراهان مطرح شد.

حسینی افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی توضیحاتی را در مورد مسائل مطرح شده فرمودند و امیدواریم با حمایت هایی که انجام خواهد شد بتوانیم شرایط ارتقاء بهداشت و درمان هر سه شهرستان را در زمینه نیروی انسانی و حوزه تجهیزاتی فراهم کنیم.

او با بیان اینکه مردم این سه شهرستان تقاضای متخصصین بیشتری را دارند ابراز امیدواری کرد: بتوان با تقسیم نیروهای که انجام خواهد شد متخصصان را به صورت همپوشانی در سه شهرستان برای درمان مردم فراهم کنیم.

نماینده مردم شهرستان های تفرش ، آشتیان و فراهان در مجلس تصریح کرد: امیدواریم از لحاظ تجهیزاتی هم بتوانیم با حمایت هایی که از وزارتخانه و هیات امنای ارزی می گیریم نسبت به رفع آن کمبودها اقدام کنیم تا در شرایطی که مردم در سیستم ارجاء و سایر مباحث دارویی گرفتار هستند شرایط در شهرستان ها نسبت به گذشته بهتر شود.

نشست حسینی نماینده مردم شهرستان های تفرش ، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ، خزایی پور سرپرست فرمانداری فراهان ، جمالیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ، روسای شبکه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و شهرداران در سالن جلسات بیمارستان فرهنگ خسروانی شهر فرمهین برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان های تفرش ، آشتیان و فراهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام /ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
ساخت کلینیک دندانپزشکی دولتی در اولویت