شیائومی امروز پوستری از گوشی جدید خود که دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است و می ‌CC9 پرو نام دارد را منتشر کرد و بدین شکل تاریخ رونمایی از آن را به ما اطلاع داد.

تاریخ رونمایی گوشی جدید شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی از آن شرکت‌هایی است که تاکنون افراد زیادی از محصولات آن استفاده کرده‌اند. این شرکت تاکنون توانسته فروش بسیار بالایی داشته باشد و محصولات زیادی تولید کرده است. چندی پیش هنگامی که همه منتظر یک گوشی دیگر از این شرکت بودند، شیائومی از یک کانسپت فوق‌العاده با نام Mi Mix Alpha رونمایی کرد که بسیاری را شگفت زده کرد. اما به تازگی گوشی جدیدی از این شرکت در حال رونمایی است که تاکنون شایعات بسیاری از آن در فضای مجازی منتشر شده بود.

پوستر منتشر شده از گوشی جدید شیائومی 

گوشی جدید شیائومی، Mi CC9 Pro - می CC9 پرو نام دارد که بر اساس اطلاعات و حدس‌هایی که زده می‌شود از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از شایعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، این است که این دستگاه از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. شاید در لحظه اول این مسئله باورپذیر نباشد، اما باید بگوییم که شیائومی به تازگی پوستری از می CC9 پرو منتشر کرده است که این مسئله را تائید می‌کند.

تصویر منتشر شده از این گوشی همچنین به ما از وجود ۵ دوربین در پشت دستگاه خبر می‌دهد که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، یک فلش دوگانه نیز وجود دارد که کنار آن عبارت "5X Optical" نوشته شده است و بدین ترتیب به ما از لنز تله‌فوتور خبر می‌دهد.

تاریخ رونمایی گوشی جدید شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی + تصویر


بیشتر بخوانید: برنامه شیائومی برای فروش مدل‌های فراوان با توانایی پشتیبانی از فناوری 5G


شیائومی خط تولید CC خود را برای افراد خلاق و کنجکاو (Creative and Curious) راه اندازی کرده است. کسانی که به عکس‌برداری علاقه دارند می‌توانند با امکانات زیاد این دستگاه‌ها که شامل لنز واید-انگل، زوم ۵ برابر، تصاویر بی‌نظیر در شرایط نوری تاریک، تصاویر ماکرو و پرتره‌هایی با پس‌زمینه تار می‌شود، لحظه‌های بسیاری را ثبت کنند.

پیشتر در این خبر گفتیم که شیائومی از کانسپت می‌میکس آلفا رونمایی کرده بود. اگر به یاد داشته باشید دوربین آن دستگاه نیز ۱۰۸ مگاپیکسل کیفیت داشت. در واقع دوربین استفاده شده در محصول جدید این شرکت همان مدلی است که در آلفا دیده می‌شود. در نتیجه می CC9 پرو اولین دستگاه با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی نیست.

در آخر باید این مسئله را نیز ذکر کنیم که در مراسم رونمایی از می CC9 پرو چند محصول دیگر از این شرکت که یکی از آن‌ها یک Mi TV جدید و دیگری یک ساعت هوشمند است، نیز معرفی خواهند شد. در پوستر منتشر شده از این دستگاه ذکر شده است که این مراسم در ۵ نوامبر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

جدیدترین اطلاعات فاش شده از گوشی شیائومی می CC9 پرو

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار