سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش با دردسر مواجه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. سرخ‌ها برای این بازی فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت و کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، اما وضعیت وحید امیری برای این دیدار مبهم است.

کادرفنی سرخ‌ها و گابریل کالدرون برای انتخاب این بازی با دردسر مواجه است. کالدرون که در بازی قبل جونیور براندائو و شجاع خلیل زاده را نیمکت نشین کرده بود از عملکرد جانشین آن‌ها راضی است تا کار سختی برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس در دیدار پیش رو مقابل ماشین سازی داشته باشد.


بیشتر بخوانید:  ساعت بازی پرسپولیس و ماشین سازی بدون تغییر ماند


محمد انصاری در قلب دفاع پرسپولیس در کنار محمد حسین کنعانی زادگان بازی کرد و شجاع نیمکت نشین بود، اما حالا او به شرایط بازی رسیده و سرمربی سرخ‌ها کار سختی برای انتخاب بازیکنانش دارد. همچنین امید عالیشاه نیز به خوبی در خط هافبک و حمله به پرسپولیس کمک کرد تا با وجود عدم گلزنی بتواند نمره قبولی بگیرد.

البته سیامک نعمتی نیز پس از گذراندن دوران نقاهت خود شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرده است. البته حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه قطعی است و همچنین بدون شک جونیور براندائو روی نیمکت خواهد نشست.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید
صدا و سیما در شهرستان لردگان مسابقات فوتبال اروپایی را پخش نمیکند. در اطلاعات شبکه 3 یا ورزش گزارش ورزشی را اعلام میکند ولی بجای اون یه فیلمی مستندی چیزی که رو دستشون باشه پخش میکنند. از شما تقاضا داریم پیگیری کنید چون اینجا کسی پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۲۲:۱۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
تیم قعر جدولی را در بوشهر بردی حالا امر مشتبه شده است. آن بازی را بایستی دوازده بر هیچ می بردید. دنبال ترکیب نگرد که نیست
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۱۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
سلام آقای کالدرون ،



دربی آینده با استقلال ،

سعی کن برنده شوی .
آخرین اخبار