فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته به ما نشان می‌دهد که چهار گوشی که هفته گذشته در مقام‌های یک تا چهارم قرار داشتند، دست نخورده باقی مانده‌اند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۷ آبان)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باز هفت روز دیگر گذشت و ما برای شما فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته را آماده کرده‌ایم. با وجود تغییرات چشمگیر هفته گذشته، نمودار روند ما نسبتاً پایدار است. در حالی که سه نام جدید در این فهرست وجود دارد، چهار مورد برتر بدون تغییر مانده‌اند.

گوشی‌‎هایی که با اقتدار سر جای خود باقی مانده‌اند

گوشی ردمی نوت ۸ پرو - Redmi Note 8 Pro کاملا جایگاه خود را حفظ کرده و با اقتدار مدال طلا روی گردنش انداخته است. پس از آن گوشی دیگری از همین شرکت وجود دارد که در واقع می‌توان آن را مدل معمولی همین گوشی دانست. شیائومی ردمی نوت ۸ - Redmi Note 8 در مقام دوم قرار دارد؛ این دستگاه نیز از هفته گذشته در همین مکان قرار دارد. این سه‌گانه اولیه را گوشی ریلمی X2 کامل می‌کند. این سه دستگاه با اقتدار از هفته گذشته تاکنون سه جایگاه اول را از آن خود کرده‌اند که این مسئله خود نشان دهنده محوبیت بالای آن‌هاست. این اتفاق مسئله‌ای نیست که هر هفته رخ دهد.

در ادامه این سه گوشی برتر، یه دستگاه دیگر نیز وجود دارد که آن هم توانسته است جایگاه خود را حفظ کرده و در مقام چهارم باقی بماند. این مدل گلکسی A50 سامسونگ  است. بعد از آن هم یک گوشی دیگر از ریلمی وجود دارد که آن را 5 Pro می‌نامیم. این گوشی توانسته است با پیشرفت خوبی که داشته از مقام دهم در هفته گذشته به پنجم برسد.

در ادامه این فهرست آیفون ۱۱ پرو مکس اپل را می‌بینیم که به فرم قوی خود ادامه داده و رتبه ششم را به دست می‌آورد و این در حالی است که سامسونگ گلکسی M30s به جایگاه هفتم باز می‌گردد. پس از این دستگاه، ردمی ۸ قرار دارد که در فهرست این هفته سه امتیاز از دست داده و اکنون نام آن با جایگاهش یکسان است.

گوشی‎هایی که به تازگی پرطرفدار شده‌اند

در ادامه این فهرست یعنی برای مقام نهم و دهم دو گوشی از هوآوی قرار دارند. این دو محصول به ترتیب نوا 5z و آنر 9X هستند که فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته را خاتمه می‌دهد. البته این دو گوشی تنها دستگاه‌هایی نبودند که تازه به جمع پرطرفدار‌ها اضافه شده‌اند، زیرا گلکسی M30s نیز که پیشتر از آن گفتیم از این دسته است.

گوشی‎هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

در انتها باید بگوییم که گوشی‌های وان‌پلاس 7T پرو، موتورولا Moto G8 Plus و گوگل پیکسل ۴ XL نتوانستند در فهرست این هفته حضور داشته باشند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۷ آبان)

انتهای پیام/

گوشی‌های پرطرفدار هفته

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ ، اپل ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار