نخستین رویداد استارتاپی شتاب سازمان‌های هوشمند با همکاری دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر کرج برگزار می‌شود.

نخستین رویداد شتاب سازمان‌های هوشمند در البرزحسین افتخاری، رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی خانه کارگر، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: نخستین رویداد شتاب سازمان های هوشمند با هدف احیا و اثبات فرصت‌های شغلی در البرز برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر استان البرز افزود: ارائه توانمندی‌های فکری و هوشمندانه کارگران و شاغلین در ادامه حیات کاری سازمان‌ها طی این استارتاپ انجام خواهد شد.

افتخاری گفت: این رویداد با هدف ارائه توانمندی های دانشجویان شاغل در بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی در استان البرز برگزار می شود و نقطه عطفی برای اثبات نقش محوری کارگران در بقای کسب و کارهای موجود خواهد بود.

او گفت: کسب و کارها با ایده محوری شکل می گیرند و صاحبان حرفه با تمام توان فکری و مالی خود در رساندن آن به نقطه بلوغ در چرخه حیات سازمان قدم بر می دارند، اما اینکه چقدر در آن نقطه دوام خواهند داشت بی شک به قدرت خلاقیت و توان فکری آن صاحبان کسب و کار بستگی دارد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر افزود: کارگران و شاغلین به واسطه سابقه داشتن دانش ضمنی و آشنایی و تسلط به فرآیندهای کاری از زیر و بم نواقص و توانمندی‌های موجود و قابل شکل گیری در راستای ارائه ایده های کاربردی و نوآورانه بهره می جویند و به دوام آن کسب و کار کمک می کنند.

افتخاری افزود: این کارگران و ایده پردازان همان تولیدیاران در صنایع، خدمات و کشاورزی هستند.

انتهای پیام/د.خ

استارتاپ کمکی برای حیات سازمان ها

برچسب ها: دانشگاه ، استارتاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.