مذاکره کننده ارشد فلسطین ضمن انتقاد از اظهارات پوچ تیم ترامپ درباره صلح، آن را پوچ خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه القدس العربی، صائب عریقات، مذاکره کننده ارشد فلسطین با انتقاد از اظهارات پوچ تیم ترامپ درباره صلح تاکید کرد فلسطینی‌ها به دولت کنونی آمریکا به عنوان یکی از شرکای صلح نمی‌نگرند.

صائب عریقات از اظهارات پوچ رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و این در حالی است که جارد کوشنر، مشاور کاخ سفید و داماد ترامپ تلاش می‌کند مذاکرات صلح ادعایی را در منطقه برگزار کند.

عریقات با اشاره به اینکه شهرک‌های اسرائیلی در کرانه باختری مانعی بر سر راه برقراری صلح است، گفت: نباید کسانی را که با سیاست‌های نتانیاهو مخالفت می‌کنند به یهودی ستیزی متهم کرد.

حضور عریقات و دیگر شخصیت‌های فلسطینی در کنفرانس "جی استریت"، انتقادات گسترده‌ای به همراه داشت و یکی از اعتراضات این بود که سازمان ناظر بر این کنفرانس صهیونیستی است و حضور در این نشست به معنای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر است. بسیاری از منتقدان به حضور ایهود باراک، نخست وزیر سابق اسرائیل در این کنفرانس اشاره کردند که به ارتکاب جنایات جنگی علیه ملت فلسطین متهم است.

اسامه القواسمی، مشاور محمود عباس و ایمن عوده رئیس فهرست عربی مشترک در کنست اسرائیل از دیگر شخصیت‌های فلسطینی شرکت کننده در کنفرانس "جی استریت" بودند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار