رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت:کسانی که ولایت ولی فقیه را نمی پذیرند دارای جهل هستند بر این اساس حاضر به پذیرش ولایت فقیه نمی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام منصور صابری رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان امروز در مراسم شهادت امام رضا (ع) در محل بسیج امام علی (ع) اردستان اظهار داشت: در بین اهل بیت حضرت امام رضا (ع) صریح‌ترین پیام‌ها را داشته و به امام روشنگری معروف است.

او افزود: پیامبر گرامی اسلام بیشترین نگرانیش برای بعد از وفات، حفظ اسلام بود و به فرمان الهی تصمیم گرفت برای خود جانشین انتخاب کند.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان گفت: تعصبات زمان جاهلیت بین مسلمانان در زمان وفات حضرت رسول (ص) هنوز هم وجود داشت و با بها ندادن به جوانان با آن اهداف کور کورانه خود حضرت علی (ع) را جانشین مناسبی برای پیامبر اسلام نمی‌دانستند.

او ابراز داشت: موضوعی که از ابتدا تا به امروز به اسلام ضربه زده است وجود افراد خاص بی بصیرت در همه دوران‌ها بوده است؛ نفاقی که در زمان پیامبر (ص) بود، هم اکنون نیز هم وجود دارد به نوعی که برخی باشعار‌های دوقطبی دادن موجب ضربه زدن به اسلام و انقلاب می‌شوند.

حجت الاسلام صابری تصریح کرد: کسانی که ولایت، ولی فقیه را نمی‌پذیرند دارای جهل هستند بر این اساس حاضر به پذیرش ولایت فقیه نمی‌شوند؛ این افراد در واقع منافق هستند و شعار دینداری می‌دهند، اما عکس دستورات اسلام و دین خدا عمل کرده و مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان افزود: ملت ایران دوست ندارد که جنگی برایش اتفاق بیافتد، اما راضی نمی‌شود برای برداشتن تحریم‌ها زیر بار ذلت برود و تنها راه نجات کشور را در اطاعت از امر رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم شهادت امام رضا(ع) در اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.