مدت‌هاست که پرسپولیس بازیکن خوب خارجی به خود ندیده و هواداران این باشگاه دیگر به حضور خارجی‌های بی‌کیفیت عادت کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  بعد از آنتونی گولچ، اوکراینی‌های پرحاشیه، الکساندر لوبانف، لوکا ماریچ، جری بنگستون، مانوئل تادئو و... حالا نوبت به جونیور براندائو رسیده که داستان تمام‌نشدنی خارجی‌های بی‌کیفیت پرسپولیس را تکرار کند و روی اعصاب هواداران رژه برود.

خط قرمز کالدرون دور مهاجم برزیلی/ جونیور نیم‌فصل می‌رود؟!

مهاجم برزیلی پرسپولیس در لیگ نوزدهم ۵ بار برای سرخ‌پوشان به میدان رفته که در این ۵ بازی نه گلی به ثمر رسانده و نه هیچ پاس گلی داده! تا پیش از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر مسئولان پرسپولیس و گابریل کالدرون سعی می‌کردند با حمایت از مهاجم برزیلی خود به نوعی از خرید جدیدشان دفاع کنند، اما عملکرد ضعیف و فاجعه‌بار او در آخرین بازی پرسپولیس جای هیچ دفاعی باقی نگذاشت تا حتی صدای خود پرسپولیسی‌ها هم دربیاید و گابریل کالدرون به نوعی نارضایتی خود را از عملکرد این مهاجم نشان دهد. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هفته گذشته اظهاراتی را برای اولین بار مطرح کرد که تا به حال از وی نشنیده بودیم و با توجه به صحبت‌های او می‌توان گفت براندائو کم‌کم باید به فکر ترک پرسپولیس باشد.

کالدرون در این فصل تلاش زیادی کرد تا اعتماد به نفس لازم را به براندائو بدهد تا او از حضورش به عنوان یک مهاجم ثابت اطمینان داشته باشد. اما اوضاع بر وفق مراد این برزیلی پیش نرفت و حالا به او اولتیماتومی نسبتا سخت داده شد. با توجه به درخشش علی علیپور و یک هت‌تریک به موقع از آقای گل فصل گذشته پرسپولیس و همچنین بازگشت خوب امید عالیشاه بعید است جونیور در هفته‌های آتی جایی در ترکیب سرخ‌های پایتخت داشته باشد. موضع کالدرون نسبت به جونیور کاملا شفاف شده و به نظر می‌رسد مهاجم برزیلی پرسپولیس حتی اگر از نظر فنی هم به سطحی از آمادگی که خودش قبلا قول داده برسد، فشار‌های روحی-روانی و اطمینان از ناامیدی سرمربی تیم، اثرات منفی فراوانی بر او می‌گذارد. آنچه واضح است، کالدرون خیلی زود از نمایش جونیور در خط حمله پرسپولیس ناامید شده و از چند هفته پیش جملات عجیبی در وصف او بیان کرده است.

مدت تقریبا زیادی است که سرمربی پرسپولیس تاکید می‌کند براندائو گزینه چندمش برای خط حمله تیم بوده و تمایل خیلی زیادی به جذب او نداشته یا سقف بودجه باشگاه باعث شده بازیکنی با این سطح به پرسپولیس بیاید. از این رو بر کسی پوشیده نبوده که کالدرون فقط از سر اجبار ممکن است از این مهاجم برزیلی استفاده کند. کالدرون با بیان مجدد این‌که براندائو گزینه نهم پرسپولیس برای جذب مهاجم بوده، گفت که تا زمانی که از عملکرد جونیور راضی نباشد، این بازیکن در ترکیب جایی نخواهد داشت و دیدار اخیر مقابل شاهین بوشهر را مثال زد؛ دیداری که باوجود راحت شدن خیال پرسپولیسی‌ها از کسب ۳ امتیاز، باز هم فرصت بازی در آن به براندائو نرسید. نکته بسیار مهم دیگری که کالدرون بیان کرد، این بود که پرسپولیس در ماه دسامبر و پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی حتما یک مهاجم جذب خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس گفت از قرارداد جونیور اطلاع ندارد و این‌که او می‌خواهد بماند یا برود، به خودش و باشگاه بستگی دارد، اما آنچه مشخص است، اضافه شدن یک مهاجم به تیم پرسپولیس در زمستان است. کالدرون همچنین بر جذب یک مهاجم سطح بالا تاکید کرد و گفت که برای لیگ و آسیا نیاز به یک مهاجم درجه یک دارد. به این ترتیب باید داستان جونیور و پرسپولیس را تمام‌شده دانست و حتی اگر جذب مهاجم جدید در زمستان هم منتفی شود کالدرون ترجیح می‌دهد از دیگر گزینه‌ها و داشته‌های خود در خط حمله و کنار علیپور استفاده کند.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار