فرماندار اهواز امروز از مناطق درگیر بالازدگی فاضلاب و آبگرفتگی ناشی از بارش باران در این کلانشهر بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار کلانشهر اهواز امروز، چهارشنبه ۸ آبان ماه به همراه جمعی از مسئولان محلی و استانی از جمله؛ قائم مقام شهردار اهواز، مدیرعامل آبفا از برخی مناطق اهواز اعم از عین دو، کوی سیاحی، کوی علوی، منبع آب، حصیرآباد، کوی انقلاب، ملاشیه و ... بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات این مناطق از جمله؛ آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی و بالازدگی فاضلاب قرار گرفتند.

بازدید فرماندار اهواز از برخی مناطق دچار آبگرفتگی این کلانشهر

او در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پارسال حدود ۴۰ میلیمتر بارندگی داشتیم و کوی انقلاب اهواز با مشکل مواجه شد، اما با توجه به اقدامات انجام شده که از دی ماه پارسال آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد، با وجود بارش ۶۰ میلیمتر باران، خوشبختانه در این خیابان مشکلی بوجود نیامد.

بازدید فرماندار اهواز از برخی مناطق دچار آبگرفتگی این کلانشهر

عالمی نیسی تصریح کرد: با لوله گذاری شبکه فاضلاب و اقدامات درحال انجام، تمامی منطقه کمپلو را از خطر آبگرفتگی نجات خواهد داد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال خبرنگار که چه زمانی این عملیات تمام می‌شود، اظهار داشت: این عملیات درحال طی کردن مراحل پایانی است و با نصب پمپ، از وضعیت کنونی خارج خواهد شد.

بازدید فرماندار اهواز از برخی مناطق دچار آبگرفتگی این کلانشهر

انتهای پیام/گ

خیابان‌های اهواز در محاصره آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.