معاون رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا درمبارزه با مفاسد اقتصادی، هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسد و هیچ احدی، از برخورد با دستگاه قضایی در پشت پرده مصون نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  حجت الاسلام بهرامی معاون رئیس قوه قضائیه در جمع گروهی از مردم شهرستان سراب، با تاکید بر تداوم مبارزه با فساد در جامعه اسلامی گفت:رویکرد قوه قضائیه، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی کشور و معترضان به بیت المال است.

او افزود: در این راستا با اشخاص حقیقی و حقوقی که تلاش می‌کنند با سوء استفاده از موقعیت‌های اجتماعی و جایگاه اداری، دخالت‌های بی جا و غیر قانونی داشته باشند، با جدیت تمام برخورد می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ادامه داد: تاکید ریاست قوه قضائیه به بدنه دستگاه قضایی آن است که با همت بلند با فساد و با هرشخصی در هر جایگاهی که باشد برخورد شود.

او، حمایت مردم را پشتوانه تحولات اخیر در قوه قضائیه دانست وافزود: ملت ایران، اکنون به نظام اسلامی خوش بین شده اند و کارگزاران نظام هم باید قدردان مردم باشند.

او، با اشاره به شعار سال و نقش دستگاه قضا در تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد: قوه قضائیه از هر اقدام برای اشتغال، رونق و حمایت از تولید داخلی که باعث قطع وابستگی بیگانگان شود حمایت می‌کند.

حجت الاسلام بهرامی در سفر به شهرستان سراب علاوه بر دیدار با اهالی این شهرستان و آشنایی با مشکلات قضایی آن‌ها با زندانیان این شهرستان نیز ملاقات و به مشکلاتشان رسیدگی کرد.

او، همچنین با خانواده معظم بسیجی شهید سیف الله امینی دیدار کرد.

حجت الاسلام بهرامی، ظهر دیروز وارد سراب شده ودر ادامه سفر خود ضمن بازدید از ادارات تابعه دادگستری در جلسه شورای اداری این شهرستان نیز شرکت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ش

تاکید بر تداوم مبارزه با فساد در جامعه اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.