رئیس پلیس راه کرمانشاه، بااشاره به لغزنده‌بودن تمام جاده‌های برون شهری استان از رانندگان خواست که بااحتیاط بیشتری رانندگی کرده و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدی حیدری رئیس پلیس راه کرمانشاه گفت : اکنون در تمامی محورهای استان کرمانشاه شاهد بارش شدید باران هستیم که این امر منجر به لغزندگی جاده‌ها شده‌است.

او با بیان اینکه رانندگان باید باسرعت مطمئنه و احتیاط کامل رانندگی کنند، گفت : باتوجه به شدت بارش ها احتمال آبگرفتگی در برخی جاده ها و یا ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اکنون تمام جاده های استان باز و تردد در آنها روان است، افزود: رانندگان در طول مسیر تردد خود با ماموران پلیس و راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی با تاکید بر اینکه باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کرد، افزود: رانندگی که قصد تردد در جاده های برون شهری را دارند باید از سالم بودن سیستم های گرمایشی، چراغ ها و برف پاکن خودرو اطمینان حاصل کنند.

او با بیان اینکه در چنین شرایط جوی رعایت فاصله طولی ضروری است، گفت: در شرایطی که جاده ها لغزنده است، سرعت بالا و ترمزهای ناگهانی می تواند حادثه آفرین باشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به احتمال وقوع پدیده مه گرفتگی در جاده های کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در صورت قرار گرفتن در مه با سرعت کم و چراغ های روشن رانندگی کنید و نکات ایمنی را نیز در نظر بگیرید.

 

 

انتهای پیام/د

در تمامی محورها شاهد بارش شدید باران هستیم

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.