رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: ۲۵ میلیارد تومان توافقنامه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در حوزه نوسازی مدارس نهایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حسن پارسی پور رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی خراسان شمالی  با اشاره به تعهدات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی گفت: تا الان حدود ۲۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از تعهدات دور دوم سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی تخصیص پیدا کرده است.

پارسی پور با بیان اینکه تعهدات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی برای امسال ۲۹۵ میلیارد تومان است ، افزود: ۲۷۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا به الان از تعهدات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی تخصیص پیدا کرده که حدود ۳۵ میلیارد تومان از این رقم مربوط به تعهدات سفر گذشته دولت به استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی در ادامه با بیان اینکه امید است تا پایان سال تخصیص‌های سفر ریاست جمهوری به خراسان‌شمالی برای امسال به ۱۰۰ درصد برسد٬ عنوان کرد: ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل مرحله یک توازن ملی، ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل مرحله ۲ توازن ملی و ۱۰۹ میلیارد تومان از محل تخصیص بند «هـ» قانون تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

پارسی پور در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی٬ اذعان داشت: اعتبارات تخصیص یافته به استان در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی بسیار فراتر از آن چیزی بود که تعهد شده بود، اما امیدواریم برای سال جاری با تعامل و هماهنگی صورت گرفته با دفتر پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری٬ باز هم خیر و برکت این سفر شامل حال خراسان‌شمالی شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی خراسان شمالی  با بیان اینکه با استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان٬ ۴۰ میلیارد تومان توافقنامه جهت اجرا نهایی شده است٬ افزود: از ردیف اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای سد گلمندره ابلاغ شده است. ضمن اینکه ۲۵ میلیارد تومان توافقنامه هم در حوزه نوسازی مدارس نهایی شده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/د

۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی صرف «نوسازی مدارس» می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.