سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال به لغو تمرین آبی پوشان پایتخت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین دیروز تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار با تراکتور در حالی لغو شد که علت لغو تمرین آبی‌ها بارندگی مطرح شد و جواد زرینچه در صحبت‌های خود اعلام کرد: بارندگی طی این چند روز شدید بوده و خط کشی زمین تمرین از بین رفته بود. وقتی خط کشی زمین نباشد، کار تاکتیکی نمی‌توان انجام داد. ما زمین نفت تهرانسر را نیز داشتیم که آنجا هم آب جمع شده بود. با مجموعه آزادی تماس گرفتیم تا در زمین شماره ۲ تمرین کنیم که گفتند زمین زیر کشت رفته است. روز تعطیل که نمی‌توانستیم زمین را خط کشی کنیم. با شرایط جوی نمی‌توان کاری کرد. روز گذشته گفته بودم مجموعه انقلاب مشکل دارد و بهتر است به زمین تهرانسر برویم. آنجا هم متوجه شدیم که آب جمع شده و امکان برگزاری تمرین وجود ندارد. وقتی شرایط تمرین وجود ندارد، چاره دیگری به غیر از تعطیلی تمرین نداشتیم، چون ممکن بود در این زمین بازیکنان آسیب ببینند. من که نمی‌توانستم روز تعطیل خط کش بیاورم و زمین را خط‌کشی کنم.

با این وجود صحبت‌های بیان شده درباره لغو تمرین تیم فوتبال استقلال از سوی سرمربی اسبق آبی پوشان بی جواب نماند و قلعه نویی گفت: الان می‌گویند زمین استقلال خط‌کشی نداشت و تمرین به هم خورد، اما ما در زمین دوچرخه‌سواری تمرین کردیم و قهرمان آسیا شدیم. در بدترین شرایط تیم استقلال را تیم ۵۵ جهان کردیم. بنده و دوستانم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرج کمپ استقلال کردیم.


بیشتر بخوانید: تمرین استقلال لغو شد


بازیکنان تیم فوتبال استقلال این روز‌ها با وجود لغو تمرینات این تیم باید روز جمعه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم تراکتور بروند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار