پرورش دهنده مرغ بومی در فردوس از ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات بانکی

جانی ارم پرورش دهنده مرغ بومی در شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: تاکنون در روند اداری با مشکلات فراوانی روبه رو بوده ایم، و باوجود نامه نگاری‌های فراوان به ارگان‌ها و مسئولین متعدد پاسخی نشنیده ایم، و درگیر معضلات واحد تولیدی هستیم.

او ادامه داد: این نامه نگاری‌ها در خصوص ایجاد بازار فروش برای مرغ‌های واحد تولیدی بوده که هنوز در این خصوص رسیدگی صورت نگرفته است.

جانی ارم عنوان کرد: از آنجایی که قدرت خرید هم استانی‌ها به نسبت سایر استان‌های کشور پایین است بازار فروش مناسبی برای تولیدکنندگان مرغ بومی وجود ندارد و اکثریت از وضع موجود ناراضی هستند.

پرورش دهنده مرغ بومی در شهرستان فردوس اظهار کرد: با این وجود تاکنون توانسته ایم در برخی از شهرستان‌های استان مانند بشرویه، سرایان و همچنین فردوس محصولات تولیدی خود را به فروش برسانیم.

او ادامه داد: به دلیل رکود در بازار فروش و گران بودن دان مرغ، مصرف کنندگان به شدت با افزایش قیمت روبه رو بوده اند که این خود به طور مستقیم به چرخه اقتصادی تولید کننده ضربه می‌زند و از رقابت با هم صنفی‌های خود در سایر استان‌ها جا می‌ماند در چنین شرایطی تپلیدکننده استان مجبور است برای حفظ موقعیت شغلی خود وام با درصد‌های بالا بگیرد و چنانچه حمایت نشود با شکستی سنگین روبه رو خواهد شد.

جانی ارم اظهار کرد: برای راه اندازی این واحد تولیدی از بسیج و کمیته امداد تسهیلات گرفته ایم، ولی همچنان درگیر بازپرداخت معوقات آن هستیم و برای ادامه فعایت نیازمند حمایت ارگان‌های مربوطه هستیم.

انتهای پیام /ط ا

قیمت بالای دان،  ضربه به تولیدکننده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.