بیش از ۱۳۳ هزار نفر در برنامه ورزش همگانی استان مشارکت داشتند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از ۱۳۳ هزار نفر در برنامه‌های ورزش همگانی مهرماه استان اردبیل مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: در مجموع ۲ هزار و ۱۳۶ عنوان برنامه حوزه ورزش همگانی مهرماه سال جاری برگزار شد که ۱۳۳ هزار و ۳۵۸ نفر در آن‌ها مشارکت کردند.

او با بیان اینکه جذب هم استانی‌ها به ورزش همگانی از جمله اولویت‌ها است افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف عالیه نظام اسلامی، از آغاز سال ۹۸ برنامه‌های مربوط به ورزش همگانی و روستایی را با جدیت بیشتر پیگیری کردیم و تلاش می‌کنیم به اهداف مورد نظر خود برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ازتعداد برنامه‌های حوزه ورزش همگانی ۹۳۱ برنامه برای بانوان و ۱۲۰۵ برنامه برای آقایان اجرا شده است. دراین برنامه‌ها ۶۲ هزار و ۷۸۸ خانم و ۷۰ هزار و ۷۳۳ آقا مشارکت کردند.

آقاخانی ادامه داد: برگزاری همایش پیاده روی و دوچرخه سواری، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوهپیمایی، همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت از جمله برنامه‌های اجرا شده در حوزه ورزش همگانی استان اردبیل است.

او افزود: هزار و ۳۲۵ برنامه ورزش صبحگاهی، ۲۸۴ دوره مسابقات ورزشی و ۱۲۱ برنامه فرهنگی بخشی از برنامه‌های اجرا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ترویج ورزش همگانی در جامعه می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد و همچنین ضامن سلامت درجامعه است.

انتهای پیام/ع

کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج ورزش همگانی در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.