چهار نمایشگاه تخصصی همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شروع به کار کرد.

گشایش همزمان 4 نمایشگاه تخصصی در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس گفت: این نمایشگاه‌ها شامل دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب، هشتمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر به همراه هشتمین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون و اولین نمایشگاه نمای ساختمان، محوطه سازی و فضای شهری است.

سید محمود موسوی افزود: این نمایشگاه‌ها در دو سالن به مساحت هشت هزار متر مربع جدیدترین دستاورد‌ها، محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشته اند.

او ادامه داد: زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان سالن حافظ طراحی و اجرای نمای ساختمان، تجهیزات آشپزخانه، طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی، طراحی و اجرای نمای سبز، محوطه سازی و فضای سبز، تولید نرده و حفاظ و سازه‌های پارچه‌ای، تولید اتاقک‌های لوکس و تجهیزات دکوراتیو و زمینه فعالیت غرفه‌داران سالن سرو تولید انواع ماشین آلات صنایع چوب، یراق آلات، ابزار آلات، ام دی اف، روکش پی وی سی، چسب، نوار‌های لبه و رنگ چوب است.

موسوی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ شرکت تولیدی و فعال در حوزه‌های ساختمانی و صنایع چوب در این نمایشگاه‌ها حاضر شده اند، گفت: ۶۰ درصد مشارکت کنندگان از استان فارس و مابقی از سراسر کشور از جمله استان‌های تهران، البرز، مرکزی، خراسان رضوی، اصفهان و قم محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدید کنندگان گذاشته اند.

او همچنین از برگزاری چندین کارگاه آموزشی و همایش تخصصی با همکاری دانشگاه معماری شیراز و دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در حاشیه روز‌های برپایی این رویداد خبر داد و اعلام کرد: تمامی علاقه‌مندان و متخصصان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه‌ها تا روز شنبه ۱۱ آبان همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

برپایی چهار نمایشگاه در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار