آمریکا و شش کشور دیگر، ۲۵ شرکت، بانک و فرد مرتبط با ایران و گروه‌های مقاومت را تحریم کردند.

آمریکا و شش کشور نهاد‌های مرتبط با گروه‌های مقاومت را تحریم کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشور به همراه شش کشور دیگر، امروز چهارشنبه ۲۵ شرکت، بانک و افراد مرتبط با ایران و گروه‌های مقاومت از جمله حزب الله لبنان را تحریم کردند.

طبق اعلام خبرگزاری رویترز، این اقدام از سوی «مرکز مقابله با تأمین مالی تروریسم» (TFTC) انجام شده که علاوه بر آمریکا، کشور‌های بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی را شامل می‌شود. این تحریم‌ها در حالی اعلام شده که تمامی ۲۵ فرد و نهادی که امروز از سوی این مرکز تحریم شده اند، پیشتر نیز از سوی آمریکا تحریم شده بودند.

استیون منوچین، در بیانیه‌ای که از سوی وزارت خزانه داری صادر شده، اعلام کرد: اقدام مرکز مبارزه با تأمین مالی تروریسم همزمان است با سفر من به خاورمیانه، جایی که من با همتایانم در سراسر منطقه دیدار می‌کنم.

روز دوشنبه نیز منوچین در قدس اشغالی اعلام کرده بود آمریکا فشار‌های اقتصادی را بر ایران بخاطر برنامه هسته‌ای‌اش افزایش خواهد داد. (اینجا)

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Qatar
سعید
۱۹:۳۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
اینکه بگویم امریکا تحریم کرده بود و الان چیز عوض نشده چیزی جز فریب اذهان مردم نیست....دولت باید به کشورهایی که بی چون و چرا دنباله رو تحریم امریکا هستند بفهمان که اینجا در منطقه حرف اول را چه کسی می زند
آخرین اخبار