استاندار بوشهر:

فرهنگ وقف در عرصه‌های مختلف توسعه یابد

استاندار بوشهر گفت: ضروری است فرهنگ وقف در عرصه‌های مختلف از جمله مسکن و فعالیت‌های فرهنگی گسترش یابد.

فرصت‌های سرمایه‌گذار موقوفات، در راستای تولید و اشتغال به بهره‌برداری برسدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با گرامیداشت دهه وقف به نقش مهم وقف در توسعه جامعه پرداخت بیان کرد: وقف افزون بر حل مشکلات جامعه، نقش تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت دارد.

او با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تاکید دارند، عنوان کرد: لازم است برای کمک به اقتصاد و حل مشکلات، از این شرکت‌ها حمایت کرد و اوقاف باید نقش خود را در این عرصه به ویژه در زمینه اشتغال و تولید ایفا کند.

گراوند با تاکید بر نشان دادن آثار وقف به واقفان،  تصریح کرد: باید فرهنگ وقف در عرصه‌های مختلف از جمله مسکن، امنیت، فعالیت‌های فرهنگی گسترش یابد.

او بر لزوم استفاده از مشارکت مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: کار‌هایی که با مشارکت مردم صورت گیرد زودتر به نتیجه می‌رسد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه سرمایه‌گذاری از طریق ظرفیت‌های وقفی، تاکید کرد: باید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری موقوفات برای  تولید و اشتغال استفاده کرد.

انتهای پیام/م

ضرورت استفاده از ظرفیت وقف برای تولید و اشتغال

برچسب ها: اشتغال ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.