۴۰ هزار دانش‌آموز دختر دوره متوسطه در استان فارس با مهارت‌های پدافند غیرعامل آشنا شدند.

آشنایی ۴۰ هزار دانش‌آموز فارسی با مهارت‌های پدافند غیرعاملبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی عسکر نجفی مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای افزایش مهارت دانش آموزان در حوزه پدافند غیرعامل، ۴۰ هزار دانش‌آموز دختر دوره اول و دوم متوسطه در فارس با مهارت‌های لازم در این زمینه آشنا شدند.

او، هدف از اجرای این برنامه را آگاهی بخشی، افزایش توان و مهارت دانش آموزان برای مقابله با آسیب‌های احتمالی برای خود، خانواده و جامعه پیرامون آن‌ها اعلام کرد.

نجفی، از اجرای طرح‌های آزمایشی در راستای حفاظت از فضا‌های آموزشی و آموزش پدافند غیرعامل به دانش آموزان و جامعه فرهنگیان در فارس خبر داد و گفت: شناسایی پدافند محیط‌های وابسته به آموزش‌وپرورش یکی از این طرح‌ها است که اطلاعات همه محیط‌های آموزشی استان را ازنظر وضعیت پدافندی، دفاعی و وجود نقاط ضعف و آسیب‌های احتمالی موردبررسی و شناسایی قرار داده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس همچنین گفت: طرح پدافند یار از دیگر برنامه‌هایی است که باهدف جلب مشارکت دانش آموزان در راستای ارائه مشاوره و کمک به اولیای مدرسه و مدیران مدارس در حوزه پدافند غیرعامل اجرا می‌شود.
انتهای پیام/م

برگزاری هفته پدافند غیرعامل در مدارس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.