نمایش دنیای رنگی رنگی از لاهیجان در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود.

نمایش دنیای رنگی رنگی درجشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش دنیای رنگی رنگی در بخش مسابقه (تئاتر خردسال) بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود.

او با بیان اینکه، نمایش دنیای رنگی رنگی به نویسندگی و کارگردانی سمیه منجم کاری از گروه همزاد لاهیجان برای گروه سنی خردسال است، افزود: این نمایش به کودکان می‌آموزد هر فصل چه رنگ‌هایی دارد و زیبایی دنیای اطراف ما به خاطر کنار هم چیده شدن رنگ هاست.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش دنیای رنگی رنگی با عروسک و چمدان اجرا می‌شود.

قاسم مصفا افزود: موسیقی در این تئاتر به‌صورت انتخابی است که متناسب با هر فصل و رنگ‌های آن انتخاب شده است و با بازیگری و عروسک‌گردانی امیر تنها اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه، انتخاب موسیقی این نمایش برعهده محمد نیازی است، گفت:طراحی عروسک و دکور را امیر تنها و سمیه منجم عهده دار هستند.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان گیلان  تصریح کرد : بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری مجید قناد از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه در همدان برگزار می‌شود .

 

سمیه منجم دانش آموخته رشته گرافیک است که از سال٨۲ فعالیت در زمینه گرافیک و دیگر زمینه‌های هنری را آغاز کرده است و همچنین چند سالی است علاوه بر گرافیک در کنار همسرش امیر تنها به فعالیت در زمینه طراحی صحنه، طراحی و ساخت عروسک و دیگر فعالیت‌های مربوط به تئاتر پرداخته است. کسب رتبه نخست نویسندگی در بخش خردسال بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان از موفقیت‌های این هنرمند است .

 

انتهای پیام / ق

 

نمایشی از لاهیجان درجشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می رود 

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.