پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت آیت الله قاضی‌زاده و مظاهر مصفّا

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه درگذشت آیت الله حاج شیخ علی اصغر قاضی زاده و مظاهر مصفّا استاد ادبیات را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس مجلس در پی درگذشت آیت الله قاضی‌زاده و مظاهر مصفّابه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ علی اصغر قاضی زاده را تسلیت گفت.

متن پیام  تسلیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت آیت الله حاج شیخ علی اصغر قاضی زاده از علمای برجسته و مدیر حوزه علمیه اراک، موجب تالم و تاثر گردید.

این روحانی جلیل القدر در طول عمر پربرکت خویش به تبیین و نشر معارف قرآن و اهل بیت (ع) و تربیت طلاب اهتمام داشتند و از مبارزان دوران انقلاب علیه رژیم ستمشاهی بودند.

درگذشت ایشان را به روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان مرکزی، دوستداران و ارادتمندان و به ویژه اهل بیت محترمشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند برای آن مرحوم، رحمت واسعه و برای بازماندگان‌صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.


رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در پیام دیگری درگذشت مظاهر مصفا استاد دانشگاه را تسلیت گفت.

متن پیام علی لاریجانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شاعر و استاد ارجمند زبان و ادبیات فارسی، مرحوم آقای دکتر مظاهر مصفا را به خاندان گرامی، بازماندگان، شاگردان و ارادتمندان ایشان و به جامعه دانشگاهی و ادبی کشور تسلیت می‌گویم.

ایشان ادیبی فاضل و در شمار مفاخر علمی معاصر بودند که آثار قلمی ماندگاری از خود به جای گذاشتند. از خداوند متعال، شمول رحمت واسعه اش را بر روح آن فقید سعید و صبر و اجر بازماندگان را خواستارم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

برچسب ها: لاریجانی ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار