شرکت دانش بنیان پیشگامان فناوری اطلاعات در هفته پدافند غیرعامل در شهرستان فردوس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، جدی مسئول شرکت دانش بنیان پیشگامان فناوری و اطلاعات  گفت:فناوری اطلاعات یکی از آیتم‌هایی هستش که در کل دنیا به شدت در حال رشد است، ولی متاسفانه تسلط و مدیریت فناوری و اطلاعات بسیار کم است.

او  با اشاره به اینکه  یکی از مشکلات در حوزه پدافند غیر عامل حملاتی است که برای سازمان‌ها و ارگان‌ها رخ می‌دهد افزود:ما در این شرکت به دنبال این هستیم تا بتوانیم بستر شبکه‌های فناوری و اطلاعات و به خصوص شبکه‌های اجتماع را به محیطی امن تبدیل کنیم.

جدی ادامه داد: فعالیت‌های شرکت در زمینه‌ آموزش سطوح مختلف امنیت، تجزیه، تحلیل و ارزیابی سطح امنیت اطلاعات، ارائه راهکار‌های امنیتی در لحظه وقوع رخداد امنیتی، نصب راه اندازی و مدیریت فایروال است.

مسئول شرکت دانش بنیان پیشگامان فناوری و اطلاعات ادامه داد: همچنین هدف اصلی این شرکت حفظ امنیت اطلاعات بین سازمان‌ها و درون سازمان‌های مختلف است.

شرکت دانش بنیان پیشگامان فناوری اطلاعات با اشتغالزایی حدودا ۱۵ نفر امروز به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور مسئولین شهرستان فردوس در محل مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

انتهای پیام / ط ا

 اشتغالزایی  ۱۵ نفر در شرکت دانش بنیان پیشگامان فناوری اطلاعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار