رییس دیوان عدالت اداری کشور گفت: قوه قضاییه با تمام توان از سرمایه گذاری، تولید و صنعت حمایت می‌کند.

قوه قضاییه با تمام توان از سرمایه گذاری، تولید و صنعت حمایت می‌کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام بهرامی رییس دیوان عدالت اداری کشوردرشهرستان بستان آباد به یادمان شهدای گمنام رفت و به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

رییس دیوان عدالت اداری کشور سپس با حضور در شهرداری بستان آباد در جریان اقدامات وفعالیت‌های شهرداری قرار گرفت.

حضور در جلسه شورای اداری شهرستان برنامه دیگر بهرامی در بستان آباد بود.

او در این جلسه مسئولیت خدمت در نظام جمهوری اسلامی را سنگین برشمرد وگفت: مدیریت در نظام اسلامی یعنی خدمتگزاری و نوکری برای بندگان خدا.

پس همه مدیران کشور باید ارائه بهترین خدمت به مردم را اولویت اصلی خود قرار دهند.

 بهرامی وجود بی عدالتی در جامعه را موجب ناامیدی در کشور و در بین مردم برشمرد وگفت: اگر دنبال امید و امید بخشی در جامعه هستیم باید دنبال اجرای عدالت باشیم.

او  ادامه داد: برخی بی عدالتی‌ها در نتیجه شکاف‌ها یا خلاء قانونی در کشور است که زمینه تبعیض و بی عدالتی را فراهم می‌کند و چنین قوانینی باید اصلاح یا بروز رسانی شوند.

رییس دیوان عدالت اداری کشور مبارزه و ریشه کنی فساد در جامعه وظیفه همه آحاد جامعه است و همه باید درمقابل یک عمل یا قانون تبعیض آمیز مقاومت کنند.

او مبارزه با فساد را در جهت حمایت از تولید وسرمایه گذاری عنوان کرد وگفت: قوه قضاییه همچنانکه رهبری معظم و رییس قوه قضاییه بار‌ها اشاره کرده اند به دنبال حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع و رونق تولید است و اقدامات رانت ستیز و فساد ستیز این قوه هیچ منافاتی با سرمایه گذاری و اشتغال در کشور ندارد.

موسوی فرماندار شهرستان بستان آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان که باحضور رییس دیوان عدالت اداری کشور برگزار می‌شد با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در عرصه صنعت و کشاورزی گفت: بستان آباد چهارمین شهرستان صنعتی استان است و بعنوان قطب داروسازی و تولید شیرینی و شکلات در شمالغربرکشور بشمار می‌رود.

او همچنین مشکل اشتغال را مشکل فراگیر کشور برشمرد وگفت: بیشتر بیکاران و جویندگان شعل در شهرستان بستان آباد دارای مدارک دانشگاهی هستند.

فرماندار بستان آباد کاهش جرائم پرخطر در شهرستان را یادآورشد وگفت: درنتیجه تلاش پرسنل دادگستری شهرستان جرائم پرخطر در شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

حجت الاسلام علیزاده رییس دادگستری شهرستات بستان آباد هم در این جلسه با اشاره به اینکه با آغاز کار حجت الاسلام رییسی در قوه قضاییه روح امید و عدالت دوباره در دستگاه قضایی و سطح جامعه دمیده شده است.

او همچنین بااشاره به اینکه در سال ۹۷ بیش از ۲۲ هزار پرونده قضایی در دادگستری شهرستان رسیدگی شده گفت: بیش از دو سوم مردم شهرستان به دستگاه قضایی مراجعه کرده اند که نشان از ضعف قوانین موجود و کاهش بازدارندگی مجازات‌ها دارد.

 وحدتی نماینده مردم بستان اباد در مجلس هم در این مراسم، رویکرد پیشگیری و مبارزه با فساد توسط قوه قضاییه را نیاز اصلی جامعه در شرایط کنونی است

او همچنین ورود دستگاه قضایی به بحث اقتصاد و تولید را ضروری برشمرد وگفت: امروز اقتصاد ما و تولید داخلی بشدت از فساد و رانت لطمه خورده و دست عدالت می‌تواند بسیاری از این مشکلات را که زندگی مردم و معیشت آنان را تحت الشعاع قرار داده است حل نماید.

وحدتی در پایان خواستار توجه به وضعیت اعصای شورای حل اختلاف و تعیین تکلیف وضعیت استخدامی آن‌ها شد.

 

انتهای پیام/ش

سفر رییس قوه قضاییه  به تبریز

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.