آغاز عملیات آسفالت ریزی محور پلدشت به تفرجگاه ساحلی ارس بعداز چندین سال

فرماندار شهرستان پلدشت گفت: عملیات آسفالت ریزی محور پلدشت به تفرجگاه ساحلی ارس به طول ۱۳ کیلومتر که از نقاط پر حادثه و مهم شهرستان پلدشت آغاز شد.

صفری فرماندار شهرستان پلدشت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: محور سدارس پلدشت به جلفا یکی از نقاط بسیار دیدنی و گردشگری شهرستان  پلدشت است که حلقه اتصال منطقه آزاد ماکو و منطقه آزاد ارس می باشد.
 
فرماندار شهرستان پلدشت ادامه داد:برای بهسازی و آسفالت ریزی این محور مبلغ ۳۵ میلیارد ریال امسال هزینه شده است.

او بیان کرد:این محور تنها محور گردشگری شهرستان پلدشت می‌باشد که سالیانه صد‌ها هزار مسافر و گردشگر از این محور تردد می‌کنند.
 

عملیات آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر آغاز می شود

 
محمدزاده معاون برنامه ریزی فرمانداری پلدشت نیز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: سالانه بالغ بر ۲۰۰ هزار مسافر و گردشگر از این این محور تردد می‌نمایند که پیش بینی می‌شود پس از پایان عملیات آسفالت ریزی و بهره برداری از ان این میزان تردد افزایش چشمگیری داشته باشد.
 
او بیان کرد:امسال برای اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان پلدشت ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که بزودی عملیات اسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر نیز اغاز خواهدشد.
 
معاون برنامه ریزی فرمانداری پلدشت گفت:عملیات آسفالت ریزی این محور تا بیست روز اینده به اتمام خواهد رسید و مردم منطقه و گردشگران می‌توانند از اول اذر ماه از این محور تردد نمایند.
 
انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.