مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: بسیج دانش آموزی استان برای رسیدن به جامعه مهدوی در مدرسه تشکل سازی و گفتمان سازی می‌کند.

برای رسیدن به جامعه مهدوی در مدرسه گفتمان سازی می‌کنیم به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین جعفری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در جشن دختران دهه هشتادی‌های انقلابی که در محل مجتمع آیه‌ها مشهد برگزار شد،گفت:ما در حد چند دانش آموز که دورهم جمع شدیم کار نمی‌کنیم، مابرای رسیدن به جامعه مهدوی در مدرسه تشکل سازی و گفتمان سازی می‌کنیم.

او تصریح کرد:  این ایام متبرک به نام شهدای دانش آموز است، مفتخریم که در اولین روز هفته بسیج بعنوان بزرگ‌ترین تشکل دانش آموزی، منشأ کاری که انجام می‌دهیم بنام شهید فهمیده رقم خورده است.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: در این جشن  یاد ۳۶ هزار شهید دانش آموز را که امنیت را از آنان داریم، گرامی میداریم.

حجت الاسلام جعفری افزود: ما باید بعنوان کسی که در این جبهه نقش دارد در محیط مدرسه، گام دوم انقلاب را محکم‌تر از گام اول برداریم.

او تصریح کرد: باید طبق نگاه حضرت آقا به تمدن نوین اسلامی یعنی جامعه مهدوی برسیم که این تمدنی جهانی است، اگر از این دید به وظیفه‌ی خود نگاه کنیم، بار مسوولیتمان را بهتر می‌بینیم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی گفت: افتخار می کنیم که بعنوان تشکل امین معرفی می‌شویم؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند که همه ارکان بسیج، منشاش باید بسیج دانش آموزی باشد؛ یعنی وظیفه و مسؤولیتی که گردن ماست بسیار سنگین است بنابراین شما دانش آموزان بسیجی، سربازان آقا در مدرسه هستید.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به آغاز هفته استکبار ستیزی، افزود: تنها چیزی که استکبار را به خاک نشاند، روحیه و نگاه انقلابی رشد کرده‌ی بعد از انقلاب جوانان ما بود، استکبار خواهد دید که نسل جدید انقلاب همگام با نسل‌های پیشین و نگاهی آگاهانه‌تر از قبل به مسیرش ادامه خواهد داد. 


انتهای پیام//ف. ش
 

جشن دختران دهه هشتادی‌های انقلابی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.