رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موتورسواری از رشته‌های پرمخاطب است، گفت: ایجاد محیطی برای هیجانات جوانی اهمیت دوچندان دارد.

در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در بازدید از پیست موتورسواری این شهرستان در خصوص برخی از مشکلات و نیاز‌های این مجموعه ورزشی با مدیران مربوطه گفتگو کرد و قول مساعد پیگیری از طریق مسئولان کشوری را داد.

او با بیان اینکه موتورسواری از رشته‌های پرمخاطب محسوب می‌شود، افزود: در استان‌هایی مثل یزد که این وسیله به صورت روزمره و گاهی حرفه‌ای مورد استفاده مردم خصوصا جوانان قرار می‌گیرد، ایجاد محیطی برای ورزش، تفریح و بروز هیجانات جوانی اهمیت دوچندانی دارد.

نماینده مردم اردکان گفت: این پیست علاوه بر آمادگی برای مسابقات کشوری، می‌تواند به عنوان محل مناسبی برای ورزش جوانان منطقه و در عین حال آموزش عمومی و ارتقای مهارت‌های رانندگی مورد استفاده قرار گیرد.

تابش با قدر دانی از زحمات همه مسئولان  بر رعایت کامل مسائل ایمنی و استاندارد‌های لازم تاکید کرد و گفت: امیدوارم با بهسازی و ساماندهی این پیست شاهد گرایش بیشتر جوانان به ورزش و ایجاد مکانی برای تفریح، ورزش، آموزش و تخلیه هیجانات آنان باشیم.

پیست موتورسواری اردکان نیازمند تامین اعتبار

حامد افخمی رئیس هیئت موتورسواری اردکان با قدردانی از پیگیری نماینده مردم اردکان در تخصیص اعتبار و تامین برخی زیرساخت‌های این مجموعه، گفت: برای ساماندهی پیست، دستگاه‌های اجرایی همراهی خوبی داشتند که درخواست داریم برای تکمیل مجموعه و رفع برخی نواقص همچنان کمک  ورزشکاران و دوستداران رشته موتورسواری باشند.

 او با اشاره به اقدامات انجام شده شامل؛ برقرسانی، احداث سکو با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، فنس کشی، ساخت مخزن ذخیره آب، ایجاد مجموعه اداری و بهداشتی، محوطه سازی و پارکینگ، گفت: به زودی خط مسیر موتورسواری به طول ۱۴۰۰ متر نیز با حضور مسئولان فنی فدراسیون، استاندارد سازی خواهد شد.

در این بازدید شهردار، شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای هیئت رئیسه موتورسواری اردکان حضور داشتند.

مسابقات کشوری موتورکراس در اول آذرماه امسال به میزبانی اردکان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تابش برای رفع مشکلات پیست موتورسواری اردکان قول مساعد داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار