یازده جوان موتورسوار هندی که اقدام به انجام حرکات نمایشی در اتوبان می‌کردند، توسط پلیس این کشور دستگیر شدند.

اقدام خطرناک جوانان موتورسوار در اتوبان! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس هند روز دوشنبه، ۱۱ جوان موتورسوار را که اقدام به انجام حرکات نمایشی در اتوبان‌‌های این کشور می‌کردند بازداشت کرد. این ۱۱  جوان در جاده منتهی به فرودگاه بین‌المللی کِمپِگودا در منطقه بنگلور اقدام به انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت می‌کردند. پلیس پس از دریافت گزارش‌های مردمی در مورد ایجاد مزاحمت در ساعات مختلف شب با لباس مبدل اقدام به بازداشت آن‌ها کرد.

ویدئویی که توسط افراد محلی تهیه و منتشر شده است، تعدادی از این جوانان را در حال انجام حرکات نمایشی با موتورسیکلت در داخل اتوبان نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که دو نفر از این جوانان سوار بر موتورسیکلت هستند جوانی که در حال راندن آن است اقدام به بلند کردن قسمت جلوی موتورسیکلت از زمین کرده و موتورسیکلت تنها روی چرخ عقب با سرعت زیاد در اتوبان حرکت می‌کند.

رئیس پلیس منطقه پس از بازداشت شدن این جوانان درگفتگو با خبرنگاران گفت: " آن‌ها ساکن نقاط مختلف شهر بودند که برای انجام حرکات نمایشی به این جاده می‌آمدند. مأموران پلیس چند بار تلاش کردند تا آن‌ها را دستگیر کنند، اما موفق به این کار نشدند و این جوانان از دست مأموران فرار کردند. سرانجام با لباس مبدل این جوانان توسط پلیس دستگیر شدند. "

 این جوانان که در بازه سنی  ۱۸ تا ۲۳ سال قرار دارند، تعدادی دانشجو و تعدادی دیگر مکانیک هستند. طبق تحقیقات پلیس دو دستگاه موتورسیکلت نیز سرقتی هستند. پلیس با احضار والدین این جوانان در حال تحقیق در مورد آن‌ها است.

انتهای پیام/

انجام حرکات نمایشی در اتوبان کار دست جوانان خام داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.