مدیر انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل گفت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ محیط زیستی بین دانش آموزان و فرهنگیان، کارگاه ترویج فرهنگ و رفتار محیط زیستی برگزار شد.

سمیه علیدشت مدیر انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به نقش مهم دانش آموزان در ایجاد و توسعه اخلاق و رفتار محیط زیستی در خانواده این گروه به عنوان مهمترین گروه هدف فعالیت های محیط زیستی در قلعه تل انتخاب و کارگاه امروز در سالن اجتماعات شهرداری قلعه تل برگزار شد.

وی افزود: برنامه های آموزشی انجمن برای تقویت مروجین حفاظت از محیط زیست با هماهنگی اداره آموزش و پرورش باغملک صورت می گیرد تا پس از دریافت مجوزهای لازم، رفتارهای محیط زیستی و حفاظت از منابع طبیعی در مدارس به دانش آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی آموزش داده شود.

علیدشت در پایان تصریح کرد: سال گذشته پویش های نگهبانان آب و همزادم درخت در مدارس شهرستان به اجرا در آمد و کارگاه آموزش امروز با تدریس محسن خیر اللهی نویسنده کتاب هایی با موضوع نگهداری از منابع طبیعی برای مروجین برگزار شد.

محسن خیرالهی، مدرس این کارگاه شرکت کنندگان را با نحوه کار آموزشی در مدارس و ساز و کار انتقال مفاهیم محیط زیستی به دانش آموزان آشنا کرد.

انجمن محیط زیست قلعه تل از سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و با توجه به فعالیت های گسترده خود، امسال مجوز فعالیت های در سطح خوزستان را دریافت کرد.

انتهای پیام/م

برپایی کارگاه آموزشی در زمینه محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.