عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

فردا با دریافت گزارش ناظر بازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس - ماشین سازی رسیدگی می کنیم

حسین عبداللهی گفت: با توجه به اینکه کمیته انضباطی امروز (جمعه) تعطیل است فردا با تخلفات بازی پرسپولیس و ماشین سازی رسیدگی خواهد شد.

حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی شب گذشته دیدار تیم‌های پرسپولیس با ماشین سازی و فحاشی هواداران تیم میزبان به مادر رسول خطیبی که مادر ۲ شهید هم محسوب می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه کمیته انضباطی امروز (جمعه) تعطیل است فردا با دریافت گزارش ناظر بازی به این تخلف رسیدگی خواهد شد. البته بررسی تخلفات هواداران از سوی کمیته انضباطی تنها به این بازی اختصاص ندارد و ما به تمام تخلفات در تمام بازی‌ها ورود می‌کنیم.

او درباره اعتراض نهاد‌های غیرفوتبالی به اهانت برخی هواداران تیم پرسپولیس به مادر مرحوم شهیدان خطیبی اظهار داشت: ما وظیفه مان را انجام می‌دهیم و تفاوتی ندارد تخلف سخیف باشد یا شدید. شک نکنید درباره اتفاق‌های بازی پرسپولیس با ماشین سازی هم تصمیم‌های لازم اتخاذ و حکم مناسب مبتنی بر قانون صادر می‌شود. اکنون منتظر گزارش ناظر بازی هستیم.


بیشتر بخوانید: بیانیه فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس - ماشین سازی


عبداللهی درباره زمان صدور حکم گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس و احتمال محرومیت این مربی از بازی با فولاد گفت: اجازه بدهید ابتدا دفاعیات کالدرون بررسی شود. صحیح نیست وقتی رسیدگی به پرونده آغاز نشده من نسبت به آن اظهارنظر کنم.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اعتراض اعضای تیم پرسپولیس نسبت به تبعیض قائل شدن کمیته انضباطی درباره برخی تیم ها، بازیکنان و مربیان و اینکه آن‌ها اعتقاد دارند امیرقلعه نویی هم باید به دلیل فحاشی در نشست خبری پس از بازی سپاهان با سایپا باید از سوی کمیته انضباطی محروم شود، گفت: کمیته انضباطی هیچ تفاوتی بین تیم‌ها قائل نمی‌شود. باید بگویم برخی مواد آئین نامه کمیته انضباطی و اخلاق مبهم است و صلاحیت بین این کمیته‌ها در برخی موارد تفکیک نشده است. به صورت عام رسیدگی به تخلفات داخل زمین با کمیته انضباطی و خارج از زمین با کمیته اخلاق است. البته طبق ماده ۷۱ آئین نامه انضباطی هر فردی مطالبی را علیه دیگری مطرح کند که حکم افترا و اتهام داشته باشد، قابل بررسی است. تا جایی که من اطلاع دارم کمیته اخلاق به پرونده امیر قلعه نویی ورود کرده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار