امام جمعه آبادان گفت: بسیج به عنوان نهاد ارزشی و یک نهاد انسان ساز است خصوصا در حوزه ی دانش آموزی یک جایگاه مطمئنی است.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت السلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز بسیج دانش آموزی گفت: بسیج به عنوان نهاد ارزشی و یک نهاد انسان ساز است ،خصوصا در حوزه ی دانش آموزی یک جایگاه مطمئنی می باشد.

اوادامه داد: همه ی ما باید قدر انقلاب را بدانیم و قدر دانی انقلاب به  پاسداشت آن است، در هفته ی آینده ۱۳ابان سه حادثه ی بسیار مهمی در این روز اتفاق افتاد یکی در سال ۴۳تبعید امام به ترکیه بود یکی در سال ۵۷به شهادت رساندن عده ای از دانش اموزان و در سال۵۸تسخیر لانه ی جاسوسی است.

امام جمعه آبادان  افزود:به هر سه موضوع اگر نگاه کنیم وجه ی این حوادث تاریخی دشمن شناسی ملت ایران همراه با امامشان بوده در هر سه صحنه آمریکا در مقابل بوده و اینکه تجلی استکبار ستیزی ملت ایران در این سه حادثه بوده که پرچم داران این مبارزه دانش اموزان ودانشجویان بودند.

حجت السلام و المسلمین ابراهیمی پور  گفت:دوگانگی که آمریکا ایجاد کرده دوگانگی حق و باطل است و به فرموده امام مبارزه با امریکا مقطعین نیست و خوی استکباری را در ذات مردم امریکا میدانست؛هدف امریکا عدم موفقیت ملت هاست و به یغما بردن منافعشان  ‌همچنان که در سوریه افغانستان یمن و عراق دیدیم.

او افزود:تسخیر لانه ی حاسوسی امریکا در سال۵۸که امام ان را به عنوان یک انقلاب دوم میدانست و حتی مهم تر از انقلاب اول به دلیل اینکه ۱: تا ان زمان لانه ی جاسوسی امریکا به عنوان یک محل سیاسی میدانستند برای مراودات بین المللی میدانستتد اما بعد از ان دنیا فهمید ک سفارت خانه ی امریکا محلی برای کارهای سیاسی نیست بلکه محلی است برای انواع جاسوسی ها فتنه ها و اشوبها است.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.