امام جمعه اندیمشک گفت: دشمن به دنبال انحراف افکار عمومی و ناامیدی مردم از اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک گفت: دشمن به دنبال برهم زدن محاسبات مسئولان انحراف افکار عمومی و ناامیدی مردم از اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده است.

او با بیان اینکه دشمن در طول دوران انقلاب اسلامی با هوشیاری مردم و وجود رهبری آگاه در تحقق توطئه‌های خود ناتوان بوده است افزود: ناکامی دشمن در توطئه‌های متعدد را نتیجه اراده ملت است.

حجت الاسلامی حسینی نور بیان داشت: ناامیدی مردم و مسئولان از اهداف و اصول اولیه انقلاب هدف اصلی دشمن بوده و برای این هدف هزینه‌های زیادی پرداخته است.

امام جمعه اندیمشک گفت: دشمن نقشه خود در ایران را اکنون در عراق و دنبال دنبال می‌کند و برهم زدن ساختار‌های عراق و لبنان برنامه دشمن است و با این هدف می‌خواهد به برنامه‌های اساسی خود دست یابد.

این مفام مسئول گفت: آمریکا با کشتن مهره سوخته خود به دنبال فریب افکار عمومی است و اوضاع کنونی عراق نتیجه حضور داعش و اهداف آمریکا در این منطقه است و امروز نیز از تظاهرات عراق نهایت بهره برداری را می‌کند.

او اظهار داشت: انقلاب اسلامی را نتیجه عدالت خواهی ملت ایران است و این انقلاب با هوشیاری مردم همواره در برابر دشمن با اقتدار و عزت روزافزون پیروز است.

انتهای پیام/م

تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار