سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را تشریح کرد.

آمریکا: با تحریم بخش ساخت و ساز ایران، به دنبال تشدید فشار بر تهران هستیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مورگان اورتگاس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را تشریح کرد.

بر این اساس، اورتگاس در توییتر خود نوشت: آمریکا با هدف قرار دادن بخش ساخت و ساز ایران به دنبال تشدید فشار‌ها بر تهران است.

وی تصریح کرد: بخش عمرانی ایران تحت نظر سپاه پاسداران است که (از دید ما) یک سازمان تروریستی است. به همین دلیل هر فرد یا نهادی که اقدام به فروش و تامین مواد برای بخش عمرانی این کشور کند، تحت تحریم‌های آمریکا قرار خواهد گرفت.

گفتنی است دیشب وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای از تحریم بخش ساخت و ساز ایران خبر داد.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: بخش ساخت و ساز در ایران که به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت کنترل سپاه پاسداران و در راستای منافع این نهاد است به لیست تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا افزوده شد.

بیشتر بخوانید: درخواست آمریکا از شرکت هوآوی چین برای تحریم ایران

آمریکا همچنین از تحریم چهار ماده راهبردی به عنوان موادی که در برنامه هسته ای، نظامی و موشکی ایران استفاده می شود خبر داد. با این وجود، نام این چهار ماده راهبردی جدید که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته اعلام نشده است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
واقعا یا دولتمردان امریکا،سوپراحمق تشریف دارن، یا مردم دنیا رو نادان فرض کردن، یکی نیست به این موجودات فاقد مغز و خرد بگه که : اخه تحریم بخش ساخت وساز دیگه چه حمافتی است، اونهم در شرایط یکه تمامی منابع وعوامل تولید وساخت اعم ازمنابع زیر زمینی ونیروی متخصص وکاربلد در حدفراتر از نیاز در این کشور شکر خدا وجود داره، پس بقولی گفتنی: اینقدر تحریم کنید تا جانتان بدر اید.
Iran (Islamic Republic of)
بیکار جامعه
۰۰:۳۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
اونقدفشاربیارین تاخدوتون خسته بشین ما تسلیم شما بی وجوودابشیم هرگز
آخرین اخبار