بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی برد و باخت دارد و در دیدار برابر استقلال شانس با ما یار نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران به مصاف هم رفتند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

گل‌های این بازی را دیاباته (۳) و کریمی برای استقلال و آزادی و انصاری برای تراکتور به ثمر رساندند.

احسان حاج صفی کاپیتان تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر تیم استقلال اظهار کرد: بازی برد و باخت دارد و در این بازی شانس با ما یار نبود و اگر موقعیت‌های ما در نیمه اول گل می‌شد شاید ما برنده این بازی می‌شدیم. به هر حال به تیم استقلال تبریک می‌گویم و شانس با آن‌ها یار بود و توپ‌های آن‌ها گل شد. این بازی را فراموش و خودمان را برای بازی حساس برابر سپاهان آماده می‌کنیم تا بتوانیم در اصفهان بازی خوبی انجام بدهیم و هواداران را خوشحال کنیم. البته شرمنده هواداران شدیم که برای ما سنگ تمام گذاشتند و چند ساعت قبل از بازی به استادیوم آمدند و حمایت خوبی کردند.

حاج صفی درباره اینکه بازی با سپاهان را چطور پیش بینی می‌کند و سابقه بازی در این تیم اصفهانی را دارد، گفت: صددرصد بازی سختی داریم. تیم سپاهان در این چند سال خیلی خوب بوده است و امیدوارم در اصفهان شرایطمان خوب باشد و بتوانیم هواداران خود را شاد کنیم.

بازیکن تیم تراکتور درباره اینکه هواداران بعد از بازی او را تشویق کردند، بیان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم و ما شرمنده آن‌ها شدیم. انشاالله در بازی با سپاهان بتوانیم خوشحالشان کنیم.


بیشتر بخوانید: تراکتور ۲ - استقلال ۴/ دیاباته ستاره آبی پوشان در تبریز/ سرخپوشان به صدر نرسیدند 


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار