رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی دهلران گفت: قبل از سال جاری بین ۳۰۰تا ۴۰۰نفر از جوانان فارغ تحصیل و جویای کار در میادین نفتی دانان شهرستان دهلران مشغول به کار می‌شوند.

جذب جوانان جویای کار در میادین نفتی دهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;عباس پیش بهار رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی دهلران  گفت: پروژه نفتی دانان در اواخر ماه آبان یا آذرماه سال جاری و در سفر رئیس جمهور به استان ایلام کلنگ زنی می‌شود که شروع این پروژه نوید بخش اشتغال برای جوانان منطقه است.

او بیان کرد: برای جذب افراد در شرکت‌های مستقر در شهرستان، کمیته نظارت بر جذب نیرو از طریق موسسه کاریابی غیر دولتی تشکیل و شیوه جذب در معرفی نیرو با اعلام نیاز شرکت ازطریق موسسه کاریابی غیردولتی و با نظارت اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی، فرمانداری شهرستان، تامین اجتماعی و شرکت مورد درخواست براساس نوبت، تخصص و با اولویت بومی گزینی صورت می‌پذیرد تا حقی از شهروندان عزیز در این راستا تضییع نشود.

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان اضافه کرد: خوشبختانه شرکت‌های زیرمجموعه پایدار غرب در حوزه نفتی که با تلاش مسئولان ارشد استان که در حال انجام است شروع به فعالیت خواهند کرد که در این راستا می‌تواند نقش بسزایی را در اشتغالزایی جوانان شهرستان ایفا کند.

پیش بهار اظهار کرد: دو پروژه پتروشیمی و NGL ۳۱۰۰ دهلران قرار است فعالیت کاری خود را توسعه دهند که با توسعه کار در این شرکت‌ها بدون شک افراد جویای کار زیادی در شهرستان جذب خواهند شد.

انتهای پیام/ د

جذب ۳۰۰تا ۴۰۰نفر از جوانان فارغ تحصیل و جویای کار درمیادین نفتی دهلران

برچسب ها: گاز ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.