در حالی که گزینه‌های زیادی برای سرمربیگری شاهین شهرداری مطرح شده بود و به نظر می‌رسید که یکی از آن‌ها با این باشگاه بوشهری به توافق نهایی رسیده، سرانجام میشو کریستیچوویچ به عنوان سرمربی شاهین انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که عبدالله ویسی با گذشت ۶ هفته از بازی‌های لیگ برتر از تیم فوتبال شاهین شهرداری جدا شد، نام هایی، چون نادر دست نشان، مهدی پاشازاده و علیرضا مرزبان برای هدایت تیم بوشهری مطرح شد و در مقطعی از هر یک از این نام‌ها به عنوان گزینه اصلی نامبرده می‌شد و به نظر می‌رسید که یکی از این ۳ مربی سکان هدایت شاهین را در دست خواهد گرفت. حتی پس از آن که مهرداد کریمیان در نخستین حضورش روی نیمکت شاهین شهرداری موفق شد تیمش را برنده جدال یک هشتم نهایی جام حذفی برابر سایپا کند و نخستین پیروزی فصل سپیدپوشان بوشهری را رقم بزند، نام او هم به عنوان گزینه احتمالی سرمربیگری دائم این تیم مطرح شد، اما شاهین در ۳ دیدار بعدی مقابل نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس و ذوب آهن عایدی جز شکست نداشت و مربیانی مانند پاشازاده، دست نشان و مرزبان که هر کدامشان برای چند روزی اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم بوشهری بودند، به دلایل مختلفی با مسئولان باشگاه به توافق نهایی نرسیدند تا مدیرعامل جوان شاهین شهرداری به سراغ میشو کریستیچوویچ کروات برود.


بیشتر بخوانید: مربی کروات به نیمکت شاهین بوشهر نزدیک شد


"میشو" فصل گذشته جایگزن علی سامره در مس رفسنجان شد که به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم برکنار شده بود. سرمربی کروات در مس رفسنجان  عملکرد متوسطی داشت و مس در پایان فصل گذشته  با ایستادن در رده دهم جدول به کارش پایان داد. با این وجود مسئولان باشگاه کرمانی تصمیم گرفتند قرارداد او را برای فصل آینده نیز تمدید کنند اما کریستیچوویچ به یکباره از هدایت مس رفسنجان کناره گیری کرد. 


بیشتر بخوانید: ذوب آهن ۲ - شاهین شهرداری صفر/ منصوریان در اصفهان ماندنی شد


در نهایت باید دید این مربی کروات که قرار است ظرف چند روز آینده وارد بوشهر شود، می‌تواند در اوضاع این تیم تغییر مثبتی ایجاد کند و این تیم پرطرفدار و ریشه دار را به روز‌های خوبش بازگرداند یا تیره بختی‌های شاهین شهرداری همچنان  ادامه دار خواهد بود.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.